קשר נבחרת אלבניה סיכם בנתניה, קוגבנייה הושאל לדלה גורי

יחמיר היקה
יחמיר היקה | Gettyimages

יחמיר היקה סגר לעונה וחצי בקבוצה. דראפיץ: "מדובר בשחקן בעל נסיון רב, שיוסיף לנו איכות. אנחנו מאמינים שזהו השחקן שישלים לנו את החתיכה החסרה בפאזל". הקשר מקונגו עבר למועדון הגיאורגי למשך עונה וחצי

(גודל טקסט)

קשר נבחרת אלבניה, יחמיר היקה, סיכם בשורות מכבי נתניה לעונה וחצי הקרובות באמצעות סוכנו אבי ציוני. היקה (30) שיחק בכל הנבחרות הצעירות של אלבניה, והוא חולק כיום את סרט הקפטן של הבוגרת, במדיה רשם 47 הופעות/


יחמיר הגיע לנתניה מקבוצת סאן חוזה בליגת ה-MLS האמריקאית, אחרי שאת מרבית הקריירה שלו עד כה – שש עונות – העביר במדי לוצרן מהליגה השווייצרית.


מאמן הקבוצה, סלובודן דראפיץ': "מדובר בשחקן בעל נסיון רב, שיוסיף לנו איכות. אנחנו מאמינים שזהו השחקן שישלים לנו את החתיכה החסרה בפאזל, בדרך להגשמת המטרות העונה".


מאוחר יותר הערב, הודיעה מכבי נתניה כי הקשר דידייה קוגבנייה, הושאל לעונה וחצי הקרובות לדלה גורי הגיאורגית. הקשר מטוגו בן ה-23 עבר לקבוצה בקיץ 2016 והיה שותף לעלייתה של הקבוצה לליגת העל.

 




בתוך כך, אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות, מכבי נתניה תפגוש ביום שבת (18:15, ישיר בספורט4) באיצטדיון טרנר את הפועל באר שבע, עליה גברה בשני המפגשים העונה בליגה ובגביע. הבוקר (חמישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ'.


"אנחנו לא מצליחים להבקיע לאחרונה, אבל משחקים לא רע", הודה דראפיץ' והתייחס ליריבה: "המשחק הזה לא יקבע מי תהיה בפלייאוף העליון, יש עוד חמישה מפגשים אחרוי. אנחנו נכנסים לשבוע-שבועיים קריטיים. אנחנו יכולים, חס וחלילה, למצוא את עצמנו בפלייאוף התחתון ומחוץ לגביע, שנהיה מועמדים לאירופה ועם כרטיס לחצי הגמר".


הפועל באר שבע: "אנחנו יודעים שב"ש בלחץ מסוים, יש לחץ של האוהדים והם צריכים נקודות כדי לצאת מהמשבר, אבל אנחנו צריכים לבוא לשם ולשחק את הכדורגל שלנו. ב"ש זאת ב"ש, אי אפשר לדעת מה יהיה. הם יכולים להתפוצץ כמו נגד מכבי פתח תקווה ובבית הם חזקים, אבל שם גם מכבי חיפה פתאום כבשה פעמיים. לא יהיה קל, המגרש יהיה מלא, נקווה שנשחק לא פחות טוב מאיך ששיחקנו מולם בגביע. אם הייתי ברק בכר, הייתי אומר לשחקנים שלי 'הפסדנו בגביע, אנחנו צריכים נקמה ספורטיבית'. לנו יש עונה שאפשר להגיע ממנה לאירופה, יש לנו על מה להילחם, ככה שיהיה משחק מעניין".


צירוף חן עזרא: "הוא לא יהיה איתנו מול באר שבע, זה בטוח. הקבוצה הזאת צריכה עוד שחקן שיכול לתת לנו מספרים ואם הוא יהיה ישראלי זה בונוס. אני מכיר את חן הרבה שנים, אימנתי אותו בתחילת הקריירה שלו, אני יודע כמה הוא יכול לתרום מקצועית ומכיר את האופי שלו. אני מנסה לשדר לשחקנים שרק הם חשובים לי. אם אספר להם על עזרא ועזרא זה לא יעשה להם טוב. אני רק אומר להם שצריך להשתפר ולהיות מרוכזים, אבל אם שחקן בקנה מידה שלו יבוא זה יהיה מבורך בשבילנו. זה גם נותן למועדון פוש להגיד 'היי, אנחנו יכולים להחתים שחקנים ברמה הזאת ואנחנו רוצים להסתכל לקבוצות אחרות בעיניים ולהתמודד על כל דבר".



בדרך לנתניה. חן עזרא (אודי ציטיאט)


עזיבתו של דידייה קוגבנייה
: "הוא לא יעזוב עד שיהיה לי משהו אחר ביד. אנחנו מסתכלים ובוחנים, האנליסט שלנו עובד, אבל עדיין לא מצאנו משהו מעניין. קוגבניה כרגע בקבוצה, יש עוד כמה ימים, המצב לא נעים מצדי ומצדו. הוא אוהב את הקבוצה, אבל זאת החלטה של המועדון".


עסקת דיא סבע: "ידענו שהוא רוצה לעבור לסין כי זה היה על הפרק בקיץ ואני שמח בשבילו, בשביל באר שבע שהרוויחה כסף וגם עבורנו. הוא בא לעשות אצלנו אימון כושר לפני כמה ימים, נראה להוט להצליח ולהיות מקצוען. אני לא מכיר את הליגה הסינית, אבל היא יותר קלה מהרוסית איפה שהוא היה צריך להיות. הוא הסתדר בחיים, אני מבסוט שמכבי נתניה חלק מהחיים שלו והיינו אחראיים על ההתקדמות שלו.


"אני מאוד מרוצה בשבילו. כשהמועדון היה בפירוק, המצב היה קשה והילד שלו היה קטן. הוא אמר שאין לו כסף לטיטולים לילד והוא היה במשבר. פתאום, אחרי שנתיים, וחצי הבן אדם עבד קשה, השקיע והגיע למעמד גבוה. 2.5 מיליון יורו שכר בעונה, אני מאוד גאה בו ואוהב אותו. שיתוף הפעולה עם זהבי? ערן היום שונה, אין לו אגו. הוא מלך שם והרבה בגלל המילה שלו החתימו את דיא. ערן מציץ לקבוצות הגדולות שם, אבל יכול להיות מעניין שיתוף הפעולה ביניהם".



המשבר מאחוריו. דיא סבע במעמד החתימה בגוואנגז'ו ר.פ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי