סעיף הפיצוי לא נפתר, חן עזרא נשאר בהפועל באר שבע

חן עזרא
חן עזרא | דני מרון

למרות שסיכם את תנאיו במכבי נתניה, הקבוצה מצידה דרשה מהקשר לפתור בעצמו את סוגיית הפיצוי מהאלופה, מה שהפיל סופית את העסקה. גם עדן בן בסט ממשיך בבירת הנגב

(גודל טקסט)

לאחר שלא חלו התפתחויות דרמטיות בשעות האחרונות, חן עזרא ועדן בן בסט נשארו סופית לפחות עד תום העונה בהפועל באר שבע. עזרא ונתניה אומנם הגיעו להבנות מבחינת תנאי שכרו, אחרי שהשחקן קיבל אישור מבאר שבע לחפש קבוצה חדשה, אך בעיר היהלומים הודיעו לו שעליו לפתור בעצמו את עניין הפיצוי מהאלופה (על ההפרשים ועל יתרת החוזה) והמהלך נפל.


מכיוון שמדובר בהפרש גדול בין מה שעזרא משתכר ועשוי להשתכר בבאר שבע לבין מה שירוויח בנתניה, העסקה נתקעה ובסופו של דבר נפלה. בסביבתו של השחקן העריכו שנתניה תאותת שוב, אם וכאשר, פאטוס בצ'יראי יעזוב, מה שעשוי לקרות בקיץ. מכבי ת"א לוטשת עיניה למונטנגרי, ויהיה מעניין לראות אם גם האלופה היוצאת תיכנס למירוץ אחריו.


גם עדן בן בסט ימשיך בטרנר ויסיים את העונה במקום עבודתו הנוכחי. גם כשדווח על כך שכביכול הרכש מהפועל חיפה סגר בהפועל תל אביב, השחקן התאמן בבאר שבע ואפילו שותף במשחקה האחרון נגד מכבי נתניה.


בנוסף, הקשר מאור מליקסון נטש הבוקר את האימון לאחר שהתלונן על כאבים בשריר התאומים והוא בספק למשחק הליגה במוצאי שבת נגד הפועל תל אביב. 




עזרא ובן בסט. נשארים בנגב? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי