בהפועל ת"א רותחים על דגני: "נשקול לשלול ממנו את הסרט"

אוראל דגני
אוראל דגני | דני מרון

במועדון זועמים על הקפטן שרצה לקבל שדרוג: "זאת חוצפה שהוא ביקש חוזה חדש". הבלם המריא לחופשה פרטית ויקבל החלטה לגבי עתידו כשיחזור: "אנחנו לא נעמוד בדרכו אם יפעיל את סעיף השחרור"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב זועמים על דגני: "אוראל הוא אחד המשתכרים הבכירים בקבוצה, זאת חוצפה שהוא ביקש חוזה חדש". הקפטן כאמור דרש מראשי האדומים שדרוג, ציפה להרוויח יותר מ-200 אלף דולר לעונה ונדחה על סף על ידי ראשי המועדון.

בינתיים דגני המריא לחופשה פרטית בחו"ל וכאשר ישוב לארץ הוא אמור להיפגש פעם נוספת עם ראשי הפעול תל אביב ורק לאחר מכן יחליט הבלם, לו סעיף שחרור על סך 400 אלף דולר, האם הוא מתכוון להמשיך במועדון כשבמקביל בית"ר ירושלים והפועל באר שבע מעוניינת בו.

"אנחנו לא נעמוד בדרכו של דגני אם הוא יחליט להפעיל את סעיף השחרור שלו", הבהיר גורם בכיר בהפועל תל אביב והוסיף. "בכל מקרה, גם אם בסופו של דבר הוא ימשיך כאן בעונה הבאה, אנחנו נשקול האם לשלול ממנו את סרט הקפטן".


בהפועל תל אביב זועמים. אוראל דגני (דני מרון)

קצב מכירת המנויים בהפועל תל אביב נמשך ונכון להערב (ראשון) נמכרו לעונה הקרובה כ-4,000 מנויים לאצטדיון בלומפילד המחודש. השיחות להעברתו הסופית של השוער יואב ג'ראפי מאשדוד להפועל תל אביב נמשכות והשוער ישלים את העברתו לקבוצה בימים הקרובים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי