עלי מוחמד נחת בישראל: "מאושר להצטרף למועדון גדול"

עלי מוחמד עם אוהדי בית"ר
עלי מוחמד עם אוהדי בית"ר | אריאל שלום

הקשר התקבל על ידי אוהדים בודדים לקראת חתימה בבית"ר ירושלים: "אתן הכל למען הקבוצה". סוכנו של בריהון: "הוא עדיין לא שמע שהוא לא בתכניות". פערים גדולים מול קלטינס, נמשך הלחץ על טיירה לעזוב

(גודל טקסט)

עלי מוחמד ששהה בגאנה נחת היום בצהריים (שני) בישראל, דרך איסטנבול, ויחתום רשמית על חוזה לשלוש שנים בבית"ר ירושלים. מספר מצומצם מאוד של אוהדים הגיעו לנמל התעופה והאירוע עבר בצורה חלקה. "אני מאושר להצטרף למועדון גדול", אמר הקשר בנתב"ג והוסיף: "אתן את כל מה שיש לי למען הצלחת הקבוצה". מיכאל אוחנה צפוי לחתום גם הוא על החוזה החדש ביממה הקרובה. השניים אמורים לקחת חלק באימון מחר.


אחרי שחלק משחקני בית"ר ירושלים עברו אתמול מבדקים רפואיים אצל ד"ר בוקי ירון, שחקנים נוספים הגיעו הבוקר למתחם בראשון לציון במטרה להשלים את המבדקים לקראת האימון הראשון מחר, בבית וגן. כזכור, אפונסו טיירה זומן לבדיקות שייערכו היום, אך בקבוצה שלחו מסר לסוכנו אבי נמני, כמו גם לנציגו של יעקב בריהון, כי עליהם למצוא קבוצה בהקדם. במועדון שוקלים אפשרות לפיה השניים יתאמנו בנפרד, כלומר יהיה מנודים מהסגל, עד שימצאו קבוצה.



"עד עכשיו בריהון עדיין לא שמע מאף אחד במועדון שהוא לא בתכניות, כך שמבחינתנו אין מה לשבת עם קבוצות אחרות. לא נעבור על התקנות", הגיב הבוקר סוכנו של בריהון, עידן בן אבו, לשמועות סביב השחקן. "ברגע שנשמע את זה מבית"ר, נחפש חלופה. קבוצות פנו אליי, אבל ביקשתי מהן לפנות לבית"ר. הוא רוצה להצליח בבית"ר, אבל אם יראו לו את הדרך החוצה, נחפש ונמצא אלטרנטיבה אחרת". לבריהון יש חוזה לעוד עונה בבית"ר. נתניה, הפועל חיפה ואשדוד פנו לסוכנו לאחרונה.



נחת בישראל לקראת חתימה בבית"ר ירושלים. עלי מוחמד (אריאל שלום)


בנוסף, במועדון הבהירו הבוקר כי ההצעות על דוד קלטינס אינן רלוונטיות כל עוד המועדון לא ימצה את המשא ומתן עימו, אך לספורט1 נודע שהפערים בין הצדדים גדולים. בהמשך לפרסום שלנו הבוקר, בית"ר ירושלים אישרה כי הוצע לדוד קלטינס לחתום על חוזה חדש, אבל בסביבתו של השחקן הבהירו כי "הוא רוצה להמשיך בבית"ר והם יודעים את זה, אבל גם רוצה להרגיש מוערך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי