פרנסיסקו דוטארי סיכם בנס ציונה ויחתום בקבוצה בשבוע הבא

פרנסיסקו דוטארי
פרנסיסקו דוטארי | האתר הרשמי

הבלם שעלה ליגה עם סנטרל קורדובה הארגנטינאית יגיע לאחר לידת בנו ויצטרף לקבוצה של עמיר תורג'מן השוהה כרגע במחנה אימונים בבולגריה. גם בלם יווני מועמד ובמועדון ממתינים להחלטתו, לילאיי סומן כשחקן מפתח

(גודל טקסט)

העולה החדשה לליגת העל סקציה נס ציונה, השוהה במחנה האימונים בסופיה שבבולגריה, ממשיכה בהכנות לקראת העונה ההיסטורית בליגת העל, כשביום שבת הקרוב תקיים את משחק ההכנה הראשון שלה במחנה נגד הקבוצה הקפריסאית א.א.ל לימסול. ביום שני, כזכור, גברה הקבוצה 0:2 על מכבי פ"ת. המאמן עמיר תורג'מן מקיים שני אימונים ביום ומרבית תשומת הלב היא לעברו של הקשר האלבני סבין לילאיי שהצטרף באיחור לאימונים. 

בקבוצה בונים על האלבני כשחקן המוביל לקראת העונה הבאה, כשיובל טיטלמן שנבחן בקבוצה מרשים באימונים. משחק נוסף של נס ציונה בשבוע הבא יהיה נגד העולה החדשה לליגה הלאומית, הפועל כפר קאסם.

המועדון רשם חיזוק משמעותי הבוקר עם סיכומו של הבלם פרנסיסקו דוטארי. דוטארי בן ה-31 שיחק בעונה שעברה בסנטרל קורדובה מהליגה השנייה בארגנטינה ועלה עימה לליגה הראשונה. הוא מצפה לילד בכל רגע ולכן יגיע לארץ רק בשבוע הבא. במקביל, בנס ציונה ממתינים להחלטה של הבלם היווני ונגליס איקונומו בן ה-31 ששיחק בעונה שעברה במדי פנאתינייקוס לצד עומרי אלטמן אך פתח בהרכב רק תשע פעמים במסגרת הליגה. בכל מקרה, מדובר בבלם עם רזומה מרשים עם 137 הופעות בליגה היוונית. הגיע לגמר הגביע ב-2012 אך הפסיד.

טיטלמן. מרשים באימונים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי