עובר להולנד: אלי דסה חתם לשלוש שנים בוויטסה ארנהיים

אלי דסה
אלי דסה | אודי ציטיאט

מגן נבחרת ישראל ואקס מכבי תל אביב עובר לליגה ההולנדית בגיל 26: "שרן ייני סיפר לי דברים טובים על הקבוצה. היו לי שנים נפלאות בישראל, רציתי הרפתקה חדשה באירופה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אלי דסה ינחת ביעד חדש: מגן נבחרת ישראל חתם היום (שני) בוויטסה ארנהיים ההולנדית לשלוש שנים בהעברה חופשית, לאחר שסיים כידוע את חוזהו במכבי תל אביב בסיום העונה הקודמת.

המגן אמר לאחר החתימה: "היו לי שנים נהדרות ומוצלחות בישראל. כעת, בגיל 26, רציתי להפליג להרפתקה חדשה במקום חדש. שמעתי רק דברים טובים משרן ייני על ויטסה. שחקנים יכולים להתפתח כאן ושיטת המשחק מתאימה לי. אני להוט להשתלב ואעשה הכל כדי להיות משמעותי עבור המועדון".

אקס מכבי חיפה מו אלאך, המנהל המקצועי של ויטסה: "היה ברור שאנחנו רוצים לחזק את החוליה האחורית. נהגנו בזהירות ולא מיהרנו בגלל סגירת חלון ההעברות, בין השאר כי היו לנו אופציות. אחד התנאים החשובים היה שמי שיחתום צריך להיות כשיר להיכנס באופן מיידי לפעילות. עם החתמתו של אלי אנחנו מצרפים שחקן הגנה שלם, עם המון ניסיון גם ברמה המקומית וגם ברמה הבינלאומית והגעתו מוסיפה לנו אופציות בהגנה".

אלי דסה שוהה בימים האחרונים עם נבחרת ישראל כמובן ויעלה הערב למפגש הקריטי מול נבחרת סלובניה, שם יפגוש את חברו החדש לקבוצה, החלוץ טים מטאבז'. לאחר שישתחרר מהמשימה הלאומית, הוא יחבור לקבוצתו החדשה בליגה ההולנדית.

הרפתקה חדשה באירופה. אלי דסה (אודי ציטיאט)
הרפתקה חדשה באירופה. אלי דסה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי