צפו בתקציר: מכבי תל אביב הביסה 0:4 את בית"ר ירושלים

יונתן כהן
יונתן כהן | אריאל שלום

האלופה השלימה את הנקמה בטדי לאחר ההפסד בגמר גביע הטוטו. יונתן כהן בישל שני שערים לאופואדו וכבש בעצמו בכדור חופשי אדיר, ברסקי הבקיע את הרביעי. מנגד, אזולאי החמיץ פנדל. גולסה וניקוליץ' שותפו

(גודל טקסט)

המחזור החמישי של ליגת העל ננעל הערב (שבת) עם אחד המשחקים הגדולים עד כה של העונה. ארבעה ימים לאחר ההפסד בגביע הטוטו מכבי תל אביב הביסה 0:4 את בית"ר ירושלים במגרשה הביתי והוכיחה כי היא עדיין הקבוצה הבכירה בליגה.

המשחק נפתח באופן שקול והשער הראשון של מכבי תל אביב הגיע רק בדקה ה-45 לאחר שצ'יקו אופואדו התרומם לכדור קרן של יונתן כהן וכבש בנגיחה מדויקת. חמש דקות בתוך המחצית השנייה יונתן כהן כבש שער אדיר בכדור חופשי ובדקה ה-58 סידר לאופואדו את שערו השני במשחק. ברסקי עם שערו הראשון בקבוצה נעץ את המסמר האחרון בדקה ה-66. עוד אירוע ששווה אזכור במהלך המשחק היה שיתופם של אייל גולסה ואורוש ניקוליץ' שעלו מהספסל.

מנגד בית"ר ירושלים שהגיעה עם ביטחון רב למשחק חטפה מכה כואבת, במצב של 0:4 הקבוצה קיבלה פנדל לאחר הכשלה של איתן טיבי, אבל זה לא היה הערב של המארחת ושלומי אזולאי בעט ברשלנות ודניאל טננבאום הצליח לעצור. במהלך המשחק אוהדי בית"ר קראו לרוני לוי להתפטר.


השלימה את הנקמה בגביע הטוטו (אריאל שלום)


דור מיכה עם איתי שכטר (אריאל שלום)

הרכבים
בית"ר ירושלים:
איתמר ניצן; אנטואן קונטה, טל בן חיים, אור זהבי, מקס גרצ'קין, עדי תמיר (שלומי אזולאי 55), עלי מוחמד, דן איינבינדר, גדי קינדה, ליוואי גרסיה, פרדי פלומיין (אורי מגבו 86).

מכבי תל אביב: דניאל טננבאום, אנדראה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, רוסלן ברסקי (אייל גולסה 89), יונתן כהן (אורוש ניקוליץ' 77), צ'יקו אופואדו, אילון אלמוג.

מהלך המשחק
הזדמנות ראשונה למכבי תל אביב, בדקה החמישית יונתן כהן העביר רוחב, איתמר ניצן השמיט ורוסלן ברסקי החמיץ מקרוב. בדקה ה-11 יונתן כהן ניגש לכדור חופשי מ-22 מטרים ובעט מעל המסגרת. קרן של בית"ר בדקה ה-13 הגיעה לאיינבינדר שבעט החוצה.

מכבי תל אביב כמעט עלתה ליתרון – יונתן כהן ניצל טעות בהגנה ובעט לקורה משישה מטרים, החמצה גדולה לשחקן ההתקפה. בית"ר הגיעה להזדמנות ראשונה בדקה ה-39, איינבינדר הגביה מחוץ לרחבה, טננבאום יצא לא טוב קינדה הגיע לכדור החוזר ובעט מקרוב, אבל הפעם הברזילאי תיקן ועצר לקרן. בדקה ה-45 סאבוריט בעט כדור שטוח מקרוב, איתמר ניצן הדף לקרן.

רגע לפני המחצית הגיע שער היתרון של מכבי תל אביב, יונתן כהן הרים קרן למרכז הרחבה, צ'יקו אופואדו התרומם מעל כולם והכניע את איתמר ניצן, 0:1 למכבי תל אביב. בדקה ה-50 מכבי תל אביב עלתה ליתרון 0:2, יונתן כהן מעט מ-18 כדור מושלם לחיבורים וכבש את שערו הראשון העונה.

שחקני בית"ר ירושלים (אריאל שלום)

ההגנה של בית"ר ירושלים מתפרקת. יונתן כהן חטף כדור לאנטואן קונטה והעביר כדור עומק לצ'יקו אופואדו שחלף על פני השומר שלו וכבש מקרוב, 0:3 למכבי תל אביב. מכבי תל אביב לא הורידה את הילוך, התקפה נוספת של הצהובים הגיעה לרוסלן ברסקי שכבש את שערו הראשון במדים הצהובים על וולה מקרוב 0:4 חסר רחמים. בדקה ה-71 בית"ר ירושלים קיבלה פנדל לאחר הכשלה של איתן טיבי, אבל כשלא הולך אז לא הולך, שלומי אזולאי המחליף בעט חלש ודניאל טננבאום עצר.

חגיגה במכבי תל אביב (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי