צפו בתקציר: 0:2 לבית"ר ירושלים על הפועל חדרה בטדי

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים | אודי ציטיאט

הצהובים-שחורים שלטו ללא עוררין נגד הקבוצה מהשרון, במשחק בו שופטי הווידאו בלטו במיוחד. קינדה כבש את שערו הרביעי העונה לאחר בישול של אזולאי, ומיד לאחר מכן בישל לחלוץ

(גודל טקסט)

מחצית אחת הספיקה. בית"ר ירושלים השלימה הערב (רביעי) ניצחון שני ברציפות לאחר 0:2 חלק על הפועל חדרה באצטדיון טדי. המשחק כולו התנקז ברובו למחצית הראשונה, אשר הייתה רבויה באירועים גבוליים אשר נבדקו על ידי שופטי הווידאו, אך על שני אירועים לא היה ויכוח – גדי קינדה כבש את שער היתרון של הירושלמים, לאחר בישול נהדר של שלומי אזולאי, אשר כבש את השני של הצהובים, לאחר בישול של כובש השער הראשון.

לאחר שניצחה את הפועל תל אביב בתחילת השבוע, הקבוצה של רוני לוי עלתה למשחק הערב כשאנטואן קונטה ומקס גרצ'קין זכו למנוחה, ואילו אורי מגבו קיבל את המקום ב-11 של מאמנו. מנגד, רון קלר וחניכיו הגיעו לאחר שהפסידו למכבי חיפה במקום אחר, ומה שבלט בעיקר היה ספסולו של לוסיו, שבחר ללחכת הביתה במהלך המשחק נגד הירוקים ביום ראשון האחרון.

המשחק הערב היה בסימן בית"ר ירושלים, ששלטה במשחק בכל דקותיו, גם במהלך במחצית השנייה שהייתה פחות טובה. לוסיו עלה לכר הדשא מיד בתום ההפסקה, אך כמו כל הפועל חדרה נראה אנמי מאוד ולא עזר לקבוצתו לחזור למשחק. הירושלמים ישחקו במחזור הבא אצל אשדוד, הפועל חדרה תארח את הפועל ת"א לקרב תחתית אדיר.

לעיני כ-8,000 צופים בטדי, בית
לעיני כ-8,000 צופים בטדי, בית"ר ירושלים חגגה ניצחון שני ברציפות (אודי ציטיאט)

הרכבים
בית"ר ירושלים: איתמר ניצן; שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, טל בן חיים, אורי מגבו; דן איינבינדר, עלי מוחמד, גדי קינדה (אופיר קריאף, 82), פרדי פלומיין (שלום אדרי, 72), ליוואי גרסיה; שלומי אזולאי (אנתוני וארן, 72).

הפועל חדרה: אוסטין אג'ידה, דיא לבאבידי (יהונתן לוי, 72), שגיא דרור (לוסיו, 46), ירין חסן, ויסאם רבאח, יהב גורפינקל, חגי גולדנברג, ג'ורג' פוצ'יבה. מוחמד אבו פאני, דידייה קוגבנייה (גלעד אברמוב, 46), רועי זיקרי.

רוני לוי. מחפש ניצחון שני ברציפות (אודי ציטיאט)
רוני לוי. מחפש ניצחון שני ברציפות (אודי ציטיאט)

מהלך המשחק
בית"ר ירושלים פתחה את המשחק בקצב מהיר מאוד, וכבר לאחר שתי דקות בלבד סחטה הצלה מאג'ידה, שמנע שער בטוח מוורדסקה, שנגח לכיוון חיבורי שער האורחת. בדקה השישית של המשחק גדי קינדה לקח את הכדור והצליח לחלוף על כל ההגנה של חדרה, אך הבעיטה שלו הייתה חלשה ונעצרה בקלות על ידי השוער. בדקה ה-13 שום דבר לא היה יכול לעצור את בית"ר, לאחר שאזולאי חטף כדור באזור מרכז המגרש, ראה את קינדה באגף והאחרון גלגל באומנות לשער הפועל חדרה את שער היתרון.

שלומי אזולאי. בישול נהדר של החלוץ (אודי ציטיאט)
שלומי אזולאי. בישול נהדר של החלוץ (אודי ציטיאט)

יתרון מוקדם של הירושלמים בטדי (אודי מיטיאט)
יתרון מוקדם של הירושלמים בטדי (אודי מיטיאט)

שערו הרביעי העונה של קינדה בליגת העל (אודי ציטיאט)
שערו הרביעי העונה של קינדה בליגת העל (אודי ציטיאט)

בדקה ה-18 כמעט הגיע השוויון במשחק לאחר שהפועל חדרה יצאה להתקפה נדירה, אבו פאני נאבק על כדור עם בן חיים ברחבה, ובסופו של דבר זה היה שגיא דרור שהפציץ את המשקוף של איתמר ניצן. בדקה ה-33 קינדה ניסה להשלים ממצב בעיטה קורץ, אך החמיץ את המסגרת עם בעיטה שטוחה. בדקה ה-40 מערכת ה-VAR פסלה לבית"ר שער בצדק, ובדקה ה-45 קינדה עלול היה לספוג כרטיס אדום ישיר, אך פעם נוספת המערכת הופעלה ונקבע כי הוא יכול להמשיך.

שופטי הווידאו שיחקו תפקיד מרכזי במחצית הראשונה בטדי (אודי ציטיאט)
שופטי הווידאו שיחקו תפקיד מרכזי במחצית הראשונה בטדי (אודי ציטיאט)

החלטות לא פשוטות לשופט עידן לייבה (אודי ציטיאט)
החלטות לא פשוטות לשופט עידן לייבה (אודי ציטיאט)

בדקה ה-46 אג'ידה ספק פגע בקינדה בכוונה, שופט המשחק ניגש פעם נוספת למסך ולא העניק בסופו של דבר פנדל, אך אזולאי עמד במקום הנכון עמוק על סף הירידה להפסקה, קיבל כדור מדויק מקינדה היישר לראשו וכבש את השני של הצהובים, ובכך חתם מחצית ראשונה נהדרת מצידה של בית"ר ירושלים.

קינדה החזיר לאזולאי בישול, בית
קינדה החזיר לאזולאי בישול, בית"ר חוגגת יתרון כפול (אודי ציטיאט)

רון קלר, מאמנה הזמני של הפועל חדרה, מנסה לעודד את שחקניו (אודי ציטיאט)
רון קלר, מאמנה הזמני של הפועל חדרה, מנסה לעודד את שחקניו (אודי ציטיאט)

עם פתיחת המחצית השנייה, לוסיו הברזילאי עלה מהספסל של חדרה, אך בית"ר המשיכה את השליטה המוחלטת שלה גם על בדקות הפתיחה של החצי השני. בדקה ה-56 גרסיה קיבל כדור ממגבו בתוך הרחבה, עקף את גורפינקל במהלך מבריק אך נהדף לקרן. בדקה ה-68 הצהובים יצאו להתקפה מתפרצת מהירה מאוד, אשר בסיומה אזולאי סובב כדור מפינת הרחבה לעבר הפינה של אג'ידה, אך השוער יצא עם ידו על העליונה.

מגבו. פעיל מאוד במחצית השנייה (אודי ציטיאט)
מגבו. פעיל מאוד במחצית השנייה (אודי ציטיאט)

גרסיה. מהלך אישי נהדר, אך נהדף (אודי ציטיאט)
גרסיה מול גורפינקל. מהלך אישי נהדר, אך נהדף בסיומו (אודי ציטיאט)

הפועל חדרה לא הצליחה לייצר איום משמעותי עד השריקה האחרונה, ובית"ר ירושלים רשמה לזכותה ניצחון שני ברציפות בליגה, כשהפעם היא גם לא נתקלה ביריבה שהקשתה עליה לאורך המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי