ארגון השחקנים המליץ לדחות את המחזור הקרוב, במנהלת טוענים: "כרגע משחקים"

ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה | מאור אלקסלסי

לאור התפשטות נגיף הקורונה והמשבר העולמי, שחקני ליגת העל מודאגים מכך שעליהם להמשיך לשחק. המנכ"ל מושיקו מישאלוף לספורט1: "שוחחנו עם הקפטנים של כל הקבוצות, מדובר במגיפה וצריך להתייחס לכך בהתאם"

(גודל טקסט)

בצל התפשטות נגיף הקורונה, שהוביל ביממה האחרונה להשבתת שלל ליגות ומפעלים ברחבי העולם, ארגון השחקנים התכנס היום (חמישי) לדיון בהול לאחר פנייה של חלק משחקני ליגת העל, שמודאגים ומוטרדים לגבי הבריאות שלהם והבריאות של בני משפחתם.

בסיומו של דיון ארוך במיוחד, ההמלצה מטעם הארגון היא לדחות את המחזור הקרוב בכדורגל הישראלי ולבחון את הסוגיה מול משרד הבריאות בשבועות הקרובים. "בכל העולם מבינים היטב שמדובר במגיפה, אז למה מחכים פה? שמישהו מהשחקנים יידבק?", אמרו בכעס בארגון השחקנים.

מנכ"ל הארגון, מושיקו מישאלוף, הרחיב בשיחה עם ספורט1: "שוחחנו עם הקפטנים של כל הקבוצות והמלצנו לדחות את המחזור הקרוב בליגות המקצועניות. הארגון העולמי הכריז כי מדובר במגיפה וצריך להתייחס לכך בהתאם. לא יקרה שום דבר אם המחזור הקרוב יידחה ולבטח מציאת תאריכים פחות משמעותית מבריאות השחקנים והשחקניות. אני מצפה מהמנהלת ומההתאחדות לנהוג באחריות ובזהירות במקרים כאלו, שכרגע לא נראה שיש להם סוף או פתרון מיידי".

למרות כל האמור לעיל, במנהלת הליגה טענו בשיחה עם ספורט1 כי נכון לכתיבת שורות אלה המשחקים ייערכו כמתוכנן, כמובן שתחת המגבלות הקיימות כך שהמשחקים ייערכו ללא קהל. במנהלת הדגישו כי הם כפופים להוראות משרד הבריאות ונמצאים בקשר רציף עם המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופסור איתמר גרוטו. כמובן שההנחיות עשויות להשתנות בכל רגע נתון, אולם בשלב זה במנהלת נערכים לקיום המשחקים החל משבת.


(דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי