מסר לשועה? גורם במכבי חיפה: "מי שלא יתאמן יתקשה להשתלב ב-11"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

הירוקים חזרו לאימונים מלאים, החלוץ שנעדר בשבת נבדק על ידי רופא הקבוצה שקבע שהוא סובל מבעיות בעיכול. מאיר יחליף את מנחם המושעה נגד הפועל ת"א, גם רמי גרשון כשיר. קלארק וגרובס יצטרפו לקבוצה בסופ"ש

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

במכבי חיפה חיכו זמן רב לרגע הזה. הקבוצה מהכרמל חזרה היום (ראשון) לאימונים מלאים (כולל מגע) לראשונה מזה חודשיים, לאחר האישור של משרד הבריאות, והעבירו הילוך בהכנות לקראת החזרה לליגה ופתיחת הפלייאוף העליון בסוף החודש. רופא הקבוצה, ד"ר אברהם ברבר, ערך בסוף השבוע שיחות אישיות עם כל השחקנים והורה להם להיות עמו בקשר רציף לגבי כל בעיה רפואית, ולו הקטנה ביותר. השחקנים לבשו מסכות במקומות שאינם כר הדשא. לפי ההנחיות, כל שחקן שמגיע למתחם האימונים בכפר גלים עובר במספר בדיקות והכניסה למתחם הוגבלה.

וכשהליגה תחודש בסוף החודש, היריבה הראשונה תהיה הפועל תל אביב, כשבמפגש האחרון הקבוצה של מרקו בלבול השיגה את הניצחון הגבוה ביותר שלה העונה עם 0:5 ענק, אלא שהפעם זו תהיה משימה קשה יותר.

הירוקים ישחקו בהרכב חסר ללא סאן מנחם ונטע לביא המורחקים וכן ללא צמד הפצועים דולב חזיזה ויובל אשכנזי. מנגד, חדשות טובות הגיעו מכיוונם של הבלם רמי גרשון והמגן רז מאיר שהיו פצועים תקופה ארוכה. השניים כשירים לחלוטין ומאיר אף יחליף את מנחם.

בינתיים, החלוץ ירדן שועה, שנעדר מהאימון אתמול – לא התאמן גם היום. אתמול שועה כלל לא הגיע בטענה כי סובל מכאבי בטן והבוקר היה שועה נוכח במתחם ונבדק על ידי רופא הקבוצה, ד"ר עמי ברבר, שקבע כי הוא סובל מבעיות עיכול וציווה עליו לערוך אימון קל בחדר כושר. בכל מקרה, גורם במועדון שלח מסר: "מי שלא יהיה בכשירות מלאה באימונים לקראת החזרה לליגה –  יתקשה גם לקבל מקום בהרכב".

צ'ארון שרי ומוחמד עוואד חוזרים לעניינים (מכבי חיפה, רשמי)

מעבר לכך, הירוקים מחכים לחזרתם של צוות המאמנים האנגלי, מאמן הכושר ניל קלארק ועוזר המאמן פול גרובס, שצפויים לשוב לאימוני הקבוצה בסוף השבוע. כזכור, השניים חזרו מאנגליה והועברו למלונית שם שהו בבידוד במשך שבוע ולאחר שנמצאו שליליים בבדיקת קורונה הועברו להמשך הבידוד בביתם בחיפה. "חשוב לנו שהם יחזרו אלינו במהרה למרות שהם נמצאים בקשר רציף עם המאמן מרקו בלבול" אמרו בכרמל. אגב, גרובס עשוי לעמוד על הקווים מול הפועל תל אביב במקומו של בלבול המורחק.




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי