מכבי ת"א נקנסה ב-10,000 שקלים, בני יהודה ב-12,000

אוהדי בני יהודה
אוהדי בני יהודה | צילום: דני מרון

הקבוצות התייצבו בבית הדין בעקבות התנהגות אוהדיהן בגמר גביע המדינה ונקנסו על הדלקת אבוקות ורימונים ביציעים

(גודל טקסט)

 העונה רשמית הסתיימה כבר בחודש שעבר, אבל בית הדין של ההתאחדות לכדורגל טרם סיים את עבודתו והערב עמדו לדין נציגי מכבי תל אביב ובני יהודה, זכר להתנהגות אוהדי הקבוצות בגמר גביע המדינה בטדי לפני כשבועיים.

בני יהודה הועמדה לדין בעקבות שתי אבוקות שהודלקו ביציע הדרומי, ואילו מכבי תל אביב לאחר שאוהדי הקבוצה הדליקו אבוקה ושני רימוני עשן – כך כמובן לפי דו"ח השופט.

מנכ"ל בני יהודה כפיר אדרי אמר במהלך הדיון: "אנחנו לא מכחישים. מדובר במשחק גמר וזה לא מצדיק את המעשה, אבל בני יהודה לא מגיעה לגמר כל שנה והמשטרה לא הצליחה לתפוס הפעם. דיברנו עם המשטרה, אבל לא איתרו דבר".

לעומת זאת, יעל מרגלית טענה בשם מכבי תל אביב: "אנחנו מודים בעובדות, אך לא באשמה. אחריות אבטחתית על המשחק הייתה של ההתאחדות ולא היינו מעורבים בהיערכות ואפילו לא הוזמנו לישיבת היערכות. לאחר המשחק פניתי וביקשתי את החומרים, ונמסר לנו ששני אוהדים המוכרים לנו הורחקו עד ינואר 2018 ויוני 2019. העונה בכל משחקי הקבוצה לא נרשמה התפרעות או מקרי אבוקות או מקרי גזענות למעט מקרה אחד".

למרות כל זאת, מכבי תל אביב נקנסה ב-10,000 שקלים ואילו בני יהודה נקנסה ב-12,000 מכיוון שלא "ציינה דבר וחצי דבר באשר למעשים אשר ננקטו על ידה על מנת לאתר את פורעי החוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי