עתידו של יוסי בניון בבית"ר ירושלים יוכרע בשבוע הבא

יוסי בניון
יוסי בניון | ערן לוף

הקשר לא מרוצה ממעמדו, ויזם שיחה עם אוחנה כדי לקבל הבהרות. בשלב זה מעוניינים בבירה כי ימשיך, והוא עתיד לקבל דקות מול ראשל"צ בגביע (חמישי, 21:00). בבית"ר זועמים על גובה הקנס שקיבלו בביה"ד וצפויים לערער

(גודל טקסט)
קשר בית"ר ירושלים, יוסי בניון, ערך היום (רביעי) שיחה ארוכה עם נציגו של הבעלים אלי טביב, אלי אוחנה, והשניים דנו בהמשך דרכו של הקשר בקבוצה. בניון, שלא נכלל בסגל במשחק הליגה האחרון, הוא זה שיזם את השיחה במטרה לקבל הבהרות לגבי מעמדו בקבוצה.


בשלב זה מעוניינים בבית"ר שהקשר יישאר ואין כרגע כל שינוי במעמדו. בשבוע הבא, אחרי המשחק מול הפועל חיפה, אמורה להתקיים שיחה נוספת בין אוחנה לבניון ובה יוכרע סופית עתידו של הקשר הוותיק. השחקן, שהחלים מפציעה, עתיד להיכלל בסגל למשחק הגביע בראשון לציון (חמישי, 21:00) וצפוי לשחק, בלי קשר לשיחה שהתקיימה בסיום האימון היום.



המאמן בני בן זקן יחסר את דוד קלטינס ויעקב בריהון הפצועים, כאשר ז'אורז'יניו המורחק ייעדר גם הוא. המאמן צפוי לתת מנוחה לאיתי שכטר, על מנת להפחית בעומסים שהיו לאחרונה על החלוץ, וכדי לא לסכנו לקראת משחק הליגה ביום שני נגד הפועל חיפה. גם השוער בוריס קליימן, שסוחב פציעה בשריר הארבע ראשי, עשוי לקבל מנוחה ולפתוח על הספסל אך ההחלטה לגביו תתקבל רק מחר. ציון צמח ואריק סאבו צפויים לפתוח בקישור.


הקבוצה נקנסה ב-30,000 שקלים על זריקת האבוקות ורימוני העשן במהלך המשחק מול מ.ס אשדוד, כשהדיין ישראל שמעוני העיר שהסכום הגבוה הוא בעקבות חוסר ההצלחה של הקבוצה לסייע בתפיסת האוהדים המתפרעים. בבית"ר הגיבו בהלם לנוכח גובה הקנס בעיקר בשל העובדה שלראשי הקבוצה ידוע שחלק מהאוהדים החשודים, נתפסו עוד במהלך המשחק, על ידי כוחות המשטרה שנכחו באצטדיון, אולם המועדון לא זוכה לשיתוף פעולה מצד המשטרה בכל הנוגע לפרטי האוהדים שנעצרו. הקבוצה צפויה לערער על גובה הקנס.



בניון
בניון. יעזוב? (דני מרון)


בצד השני, הפועל ראשון לציון, שמדורגת במקום החמישי בליגה הלאומית, חולמת לעשות סנסציה במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, כשתארח בביתה את בית"ר ירושלים מצמרת ליגת העל. בעיר היין מאמינים שהם מסוגלים להפתיע ולא חוששים מהיריבה שצפויה למלא את האצטדיון בכ-5000 אוהדים.


 

מאמן הקבוצה ניר ברקוביץ', לא חרג ממנהגו וגם הפעם לא קיים אסיפה לקראת המשחק, כאשר כל ההכנות התנהלו כרגיל והשחקנים אפילו לא תירגלו בעיטות עונשין מ-11 מטרים למקרה הצורך. "כמובן שאנחנו רוצים לנצח, אבל קודם כל אנחנו באים להנות", אמר ברקוביץ' לקראת המשחק. "ברור שהשחקנים כאן מתרגשים מאוד והאצטדיון צפוי להיות מלא. זה משחק גדול על הבמה המרכזית ונעשה הכל כדי לנצח", הוסיף המאמן. הקבוצה לא תירגלה הרכב פותח, אך נראה שה-11 שפתחו בנצחון הליגה האחרון נגד הפועל תל אביב, יפתחו גם מחר.



הרכבים משוערים
הפועל ראשון לציון: רועי משפתי, וואיל מאריסת, וואסים רבאח, אלירן סיימון, יובל חליבה, מתן פלג, עומרי שקל, מור שקד, ירדן כהן, הוגו, גיל יצחק.


בית"ר ירושלים:
בוריס קליימן (סתיו שושן), עופר ורטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, שון גולדברג, קלאודמיר פריירה, פול אדגר, אריק סאבו, ציון צמח, חן עזרא, אנתוני וארן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי