סתיו פיניש: הכדורגל הוא המקור לרגשות החזקים ביותר, תודה על התמיכה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

מאמן בני יהודה אחרי ההדחה מהגביע: "גם השחקנים הכי גדולים בעולם מחמיצים פנדלים". ברוך, מאמן המנצחת הפועל ר"ג: "בהארכה רצינו קצת יותר, היו לנו יותר אקסטרות". דיא סבע: "העיקר שעלינו שלב"

(גודל טקסט)

"אין לי שום טענות לשחקנים שלי, באנו מוכנים ובהרכב טוב ורמת גן לא הגיעו לשום מצב עד דקה 120", כך סיכם יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה, מחזיקת הגביע, את ההדחה כבר בסיבוב ח', "קשה לי גם לכעוס על שחקנים על החמצות פנדלים. השחקנים הכי גדולים בעולם מחמיצים"

אבוקסיס הדף את הטענות שקבוצתו היתה חלשה: "יחסית למזג האוויר הקשה הגענו לארבעה מצבים של 100 אחוז כדי לגמור את המשחק . גם ברצלונה לא תשחק כדורגל טוב בשלוליות כאלה. פנדלים זה כבר עניין של מזל".

סתיו פיניש, שהחמיץ את הפנדל המכריע, כתב בחשבון הפייסבוק: "הכדורגל הוא המקור שלי לרגשות החזקים ביותר בחיים שלי שמחה סיפוק וכן לפעמים גם כאב , גם אני כמו כולם רציתי להתחיל את המסע ברגל ימין ולצערי זה לא קרה, תודה לכולם על התמיכה גם ברגעים האלה,הפנים קדימה לשבוע חדש וחשוב לא פחות".

מאמן רמת גן, איציק ברוך היה מאושר: "אנחנו הרי קבוצת גביע טיפוסית כך שזה לא מפתיע שגברנו על מחזיקת הגביע. למה ניצחנו? כי בהארכה רצינו קצת יותר, היו לנו יותר אקסטרות".


ברוך. "לא מפתיע שהדחנו את מחזיקת הגביע, אנחנו הפועל ר"ג"

והשחקנים שלו חוגגים את העלייה (דני מרון)

על היריבה הבאה: "ב-2003 הדחנו בדרך לזכייה בגמר את כל הקבוצות מליגת העל, אבל אישית הייתי מעדיף לקבל קבוצה נוחה יותר".


ושחקני בני יהודה לא מאמינים (דני מרון)

שי ברדה: אלילת המזל היתה איתנו
בניגוד לבני יהודה, מכבי נתניה הצליחה לשרוד את הקרב שלה מול יריבה מהלאומית ולעלות לשמינית הגמר. שרם וסבע השוו ל-2:2 בתום 120 דקות ומחקו יתרון מוקדם של הפועל חדרה. בפנדלים זה כבר הלך חד וחלק, 1:4 לקבוצה מליגת העל.

דיא סבע, שקבע 2:2 לקראת סיום ההארכה וגם דייק בפנדל שלו אמר בסיום: "לא סוד שלא שיחקנו טוב, אבל באנו לעבור שלב ועשינו את זה. זה הכי חשוב".


על הפריצה הגדולה שלו העונה:
"זה התחיל כבר בשנה שעברה בלאומית. עבדתי קשה אחרי הפציעה וזה שילוב של עבודה קשה ואמונה".


נתניה חוגגת. שרדו במזל משחק קשה (שלומי גבאי, הפועל חדרה)

מאמן נתניה שי ברדה: :"היה משחק קשה מול יריבה מצוינת. אמרתי שבגביע הכי חשוב התוצאה ואלילת המזל היתה איתנו. מצפה לנו שבוע קשה אבל יש לנו סגל רחב והפנים קדימה".

ניסו אביטן, מאמן חדרה שירדה מנוצחת: "אני מאוכזב אבל מאוד גאה בשחקנים שלי. מדובר בשחקנים מצוינים שהוכיחו שהם ראויים לרמה הגבוהה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי