מאס: נלחמנו עד הסוף, שמח שהעבודה הקשה השתלמה

רוב מאס
רוב מאס | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה חגג את ההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה אחרי המותחן מול הפועל תל אביב: "מודע ליכולת של השחקנים שלי, לא היה לנו מזל עד כה. הפועל תל אביב הם יריבה איכותית, הם ניסו להאט אותנו עם עבירות"

(גודל טקסט)

בתום מותחן אדיר, מכבי חיפה העפילה הערב (ראשון) לשמינית גמר גביע המדינה בזכות 3:5 על הפועל תל אביב בסיומו של דו קרב פנדלים מורט עצבים. הירוקים פתחו את המפגש באצטדיון המושבה בצורה נהדרת עם שער של ניקיטה רוקאביציה כבר בדקה ה-11, אך נגיעת יד של רמי גרשון סידרה לאור אוסטוינד שער בפנדל, בדקה ה-27.


בזמן שהסערה ביציעים כללה התערבות של המשטרה המקומית, על כר הדשא היה קשה להבדיל מי נאבקת על הכרטיס לליגת העל ומי מתקשה להתקרב לפלייאוף העליון. אחרי הארכה מאכזבת, הירוקים הצליחו לשמור על קור רוח ולדייק בחמשת הבעיטות שלהם בדרך למפגש מול מכבי תל אביב בשלב הבא. מי ששלח את מכבי חיפה לשלב הבא היה דווקא קלאוס המאכזב, שהכניע את אריק ינקו וקבע 3:5 מרשים. האדומים, שחלמו על דרבי מול היריבה הגדולה בשלב הבא, תנסה להתרכז במאבקים בליגה הלאומית ותקווה כי בפעם הבאה שהיא תגיע לדו קרב מהנקודה הלבנה, השחקנים שלה לא יברחו מההתמודדות כפי שחלקם עשו הערב במושבה. 
 



רשימת המשחקים המלאה בסיבוב ח'

בית"ר ירושלים – הפועל מרמורק

בית"ר כפ"ס – הפועל כפ"ס

הפועל עכו – הפועל חיפה

מ.ס אשדוד – מכבי נתניה

הפועל רעננה – סקציה נס ציונה

הפועל רמת גן – הפועל באר שבע

מכבי חיפה – מכבי תל אביב

עירוני קריית שמונה/הפועל עפולה – הפועל שפרעם

 

מאושרים. שחקני מכבי חיפה (עדי אבישי) 


רוב מאס חגג את הניצחון הראשון שלו כמאמן ראשי במכבי חיפה: "זה היה ניצחון חשוב, ואנחנו מאושרים. היה כאן קרב ונלחמנו עד הסוף. פגשנו יריבה שהיא האיכותית ביותר בליגה הלאומית, עם קהל תומך. אני מודע ליכולת של השחקנים שלי, לא היה לנו מזל עד כה. הם קיבלו תמורה לעבודה הקשה שלהם, וזה השתלם לנו היום. ידענו שיחכה לנו משחק קשה, מול יריבה קשה. הפועל תל אביב ניסו להאט את המשחק, גם עם עבירות, אבל נשארנו מאורגנים. אין לנו מה לחשוב על ההמשך, רק על המשחק הבא. עכשיו אני מתפנה למשחק מול הפועל רעננה. כולנו נהיה עייפים, אבל נתאושש עד יום רביעי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי