חג בעומר: עירוני קריית שמונה העפילה לשמינית גמר גביע המדינה

עומר לקאו
עומר לקאו | ערן לוף

הצפוניים לא הרשימו במחצית הראשונה, אך רשמו 0:3 על הפועל עפולה ויפגשו בשלב הבא את הפועל שפרעם מליגה א'. לקאו (51) כבש שער שני תוך שלושה ימים עם וולה לחיבורים, שמיר הוסיף (53) ויחזקאל (82) המחליף קינח

קבוצות: הפועל עפולה
(גודל טקסט)

באיחור של עשרה ימים, סיבוב ח' של גביע המדינה ננעל הערב (שלישי) עם העפלה של עירוני קריית שמונה לשלב הבא, בזכות 0:3 על הפועל עפולה. הקבוצה של חיים סילבס תפגוש בשמינית הגמר את הפועל שפרעם מליגה א', אחרי שצלחה את המפגש מול המדורגת תשיעית בליגה הלאומית. הקצב במחצית הראשונה לא הרשים, והיה נדמה כי המארחת עלולה להסתבך – אולם דווקא אז היא התעוררה. 


עומר לקאו המשיך את כושר ההבקעה הנהדר שלו, ואחרי הביצוע מול בית"ר, הקשר הצעיר הרים את הרמה עם וולה לחיבורים בדקה ה-51. פחות משלוש דקות הספיקו, ועדן שמיר הכפיל אחרי תרדמת בהגנת האורחת. הפיגור הוביל את עפולה לצאת קדימה, והיא הייתה קרובה להכניע את מהדי זועבי, אולם הדיוק בחלק הקדמי דורש שיפור אצל אופיר חיים, שיתרכז במאבקים בליגת המשנה. 



שגיב יחזקאל, שעלה כמחליף, הצליח לנצל את היציאה קדימה של האורחת ובדקה ה-82 הוא חתם את התוצאה אחרי מבצע אישי מרשים. קריית שמונה בשלב הבא, אולם היא תזדקק לשיפור משמעותי ביכולת שלה, במיוחד כשבמחזור הבא היא תפגוש את הפועל חיפה. עפולה תנסה להתאושש מול עירוני נשר. 



בשלב הבא. שרצקי (ערן לוף) 


הרכבים: 

עירוני קריית שמונה: מהדי זועבי, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, קרלוס קוויאר (איעד אבו עביד, 87), מילוש רדיוביץ', עדן שמיר, אפונסו טיירה, עומר לקאו, אחמד עאבד (שגיב יחזקאל, 60), נייג'ל האסלבנק (סאן מנחם, 79), שון וייסמן.


הפועל עפולה: רון שושן, ניב סרדל, גיזי דורבור, דמיטרי ריזוק, סהר בן מנשה (עמית מזרחי, 81), דודי טויטו, ערן אזרד, עומר צלישר, נתנאל גולדמן (דניאל פרץ, 76), יובל שוואט, מתיאס מרטין (אליאור סיידר, 67).


הסתדרו בלעדיו. ניצן (דני מרון) 


מהלך המשחק: 
דקה 1: המשחק יצא לדרך! 


דקה 6: דיניז נכנס ראשון לפנקס, אחרי נגיעת יד בתוך הרחבה של האורחת. 


דקה 27: זועבי התלונן על כאבים ברגלו, האם סילבס יאבד גם את שוער המשנה שלו? 


דקה 40: אחרי דקות ארוכות ללא ניסיון של האורחת, צלישר נותר חופשי על סף הרחבה. הקשר ניסה להפתיע את זועבי, אך נעצר אצל קוויאר. 


בשלב הבא. סילבס (ערן לוף) 


דקה 51, קריית שמונה עלתה ל-0:1:
סוף סוף התקפה טובה של המארחת. דיניז הרים לרחבה ומצא את לקאו, שבנגיעה ירה לחיבורים. שער שני ברציפות לקשר בארבעה ימים. 


דקה 53, קריית שמונה עלתה ל-0:2:
הקצב הנהדר של המארחת נמשך. ההגנה של עפולה נרדמה אחרי קרן של עאבד, ושמיר ניצל זאת כדי להכפיל. 


דקה 82, קריית שמונה עלתה ל-0:3: יחזקאל קיבל כדור עומק חכם ודהר עד השער, עבר את שושן וגלגל פנימה. איזה ביצוע של החלוץ, שכבש את שערו הראשון העונה במדי קריית שמונה! 


הכפיל בקלות. שמיר (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי