הפועל חיפה, רעננה, הפועל כפ"ס וקריית שמונה ברבע הגמר

הפועל חיפה
הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

צמד של תורג'מן סידר לקלינגר 1:2 על עכו, צמד ובישול של עידן דוד ניצח את הדרבי, 1:3 על בית"ר. 0:2 לקורצקי על נס ציונה. החבורה של סילבס נזקקה להארכה ולשער עצמי כדי לקבוע 1:2 ולהינצל מסנסציה מול שפרעם

(גודל טקסט)
הפועל חיפה, הפועל רעננה והפועל כפר סבא מהליגה הלאומית עלו לרבע גמר גביע המדינה, די כצפוי, אחרי שניצחו את הפועל עכו, נס ציונה ובית"ר כפר סבא מליגה א' (בהתאמה). הסנסציה התורנית היתה הפועל שפרעם מליגה א' שגררה את קריית שמונה להארכה לאחר שהובילה 0:1 ובסוף הכריעה בעצמה את המשחק עם שער עצמי אומלל בדקה ה-112.
 

צמד של אלון תורג'מן, השני בדקה ה-89, הכריע את ההתמודדות של האדומים מהכרמל מול עכו 1:2. רעננה ניצחה 0:2 את נס ציונה משערים של כארם ארדיש ומוחמד שכר ואילו דרבי "האחווה" של כפר סבא הוכרע ב-1:3 לטובת הירוקים, אחרי שצהובים כפו 1:1 מפתיע בטרם נכנעו.




הפועל עכו – הפועל חיפה  2:1
ללא גבריאל תמאש המורחק, ועם שחקן המריבה חנן ממן על הספסל, שספג קללות במשך 90 דקות מהקהל שלו וברח בסיום לחדר ההלבשה, הצליחה החבורה של ניר קלינגר לעמוד במבחן אופי חשוב ולעלות לרבע הגמר. אלון תורג'מן פתח את מסכת השערים בסלאלום בדקה ה-17. בן אז'ובל השווה תוך שלוש דקות לאחר טעות של ניסו קפילוטו. במחצית השנייה היתה קבוצה אחת על המגרש אבל רק בדקה ה-89 הצליח תורג'מן לנגוח מקרוב את ה-1:2, להשלים צמד ולחגוג עלייה לרבע הגמר.



גם להפועל חיפה יש "יציע מזרחי" (מאור אלקסלסי)


הרכבים:
הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, ינון אליהו, מחמדו סיסוקו, מתן בלטסקה, גל שיש, ברונו איבה, דילן דמראווי, גבי קניקובסקי, עמראן אלקרינאווי (פיטר אוניקאצ'י), בן אז'ובל.


הפועל חיפה: רן קדוש, דור מלול, ניסו קפילוטו, ריסטו מיטרבסקי, שמואל שיימן; רוסלן ברסקי, גל אראל, לירן סרדל (סער פדידה), ראדו גינסארי, יוסיפ איבנצ'יץ' ואלון תורג'מן.



ממן. עוד לא בבאר שבע, וכבר האוהדים נגדו (מאור אלקסלסי)

מהלך המשחק
דקה 1: אוהדי הפועל חיפה התמקמו ביציע המזרחי ועכו והוכיחו שהשם מחייב. מטח של קללות לחנן ממן כולל שירה של "חנן לך מפה" ומופע פירוטכניקה לפני המשחק.


דקה 17, 0:1 להפועל חיפה: פריצת יחיד של תורג'מן הותירה את שחקני עכו מאחוריו והסתיימה רק ברשת.



תורג'מן. בליגה נתן שלושער נגד עכו (מאור אלקסלסי)


דקה 20, 1:1: כדור אורך נשלח לעבר בן אז'ובל, ניסו קפילוטו החמיץ אותו וחלוץ עכו אמר תודה ושלח לרשת את השוויון.



אז'ובל. המלך של עכו (מאור אלקסלסי)


דקה 89, 1:2 להפועל חיפה!: כדור קרן הוגבה לראש של איבנצ'יץ' שהמשיך בראשו לעבר תורג'מן ומשם בנגיחה מקרוב פנימה.


בית"ר כפר סבא – הפועל כפר סבא 3:1
הדרבי הראשון אי פעם בין שתי הקבוצות הוכרע לבסוף לטובת הקבוצה הבכירה. הצהובים עשו קצת דפיקות לב בפתיחה מצוינת של המחצית השנייה והשוו ל-1:1 משער דוד שני. אבל כוכב הדרבי היה עידן דוד עם צמד ובישול. כובש השער לבית"ר שני הורחק בצהוב שני.


דקה 7, 0:1 להפועל:
כדור עומק של יאיר אפריאט מצא את עידן דוד מול שוער בית"ר, טמיר ללו. החלוץ לא התבלבל וכבש.



הדרבי הוא ירוק? (אודי ציטיאט)


דקה 47, 1:1:  הבית"רים פתחו מצוין את המחצית וטעות בהגנת הפועל הותירה את דוד שני חופשי מול ניקיטה חייקין ומשם הדרך לרשת היה קצרה.






שומי לא אוהב מה שהוא רואה (אודי ציטיאט)


דקה 71, 1:2 להפועל:  עידן דוד פרץ מימין והעביר רוחב לפיטר נוורה שדחק מקרוב פנימה. דקה אחר כך הורחק דוד שני, כובש השער, בצהוב שני.



צמד ובישול לעידן דוד, אבל מה הוא רוצה מהשופט? (אודי ציטיאט)


דקה 81, 1:3: עידן דוד קיבל כדור מימין פרץ לרחבה ובעט שטוח לפינה הרחוקה. צמד ובישול לחלוץ כפר סבא.



מסאיי דגו. מי היה מאמין שזה יהיה משחקו האחרון? (אודי ציטיאט)



תוגת המפסידים. שוהם וסרור (אודי ציטיאט)


ושמחת המנצחים (אודי ציטיאט)


הפועל קריית שמונה – הפועל שפרעם 1:2 (בהארכה)
כמה הכדורגל אכזרי ולא צודק אנחנו כבר יודעים. ועם זאת זה כואב כל פעם מחדש. אם היה צדק בכדורגל, הפועל שפרעם, לראשונה בתולדותיה בליגה א', היתה עולה לרבע הגמר על חשבונה של קריית שמונה מליגת העל. האורחים שהביאו קהל רב מהבית אמנם עלו ל-0:1 מפנדל לא מוצדק ומיתרון מספרי לאחר הרחקת עידן נחמיאס באותו מהלך, אבל הוכיחו במשך 120 דקות שהם היו הקבוצה הטובה יותר.


מהדי זועבי, שוער קריית שמונה, היה השחקן המצטיין במגרש ואלמלא לקח במו ידיו שלושה גולים בטוחים גם שער השוויון של עאבד בכדור חופשי היה רק השער המצמק של המארחת. אבל זועבי היה במקום והקבוצות הלכו להארכה שהוכרעה בשער עצמי אומלל וכל כך מיותר.


דקה 1: 1,500 צופים הגיעו משפרעם למעמד החגיגי ומהווים רוב ביציעים.



הקהל של שפרעם. כל כך חבל שחזר הביתה מאוכזב (פייסבוק רשמי הפועל שפרעם)


דקה 35, 0:1 מדהים לאורחת!: עדן נחמיאס רדף אחרי אחמד דיאב והכשיל אותו מחוץ לרחבה. השופט גיא ברגר שלף אדום מוצדק אבל שרק לפנדל לא מוצדק. קאסם נג'אר בעט את הפנדל מדויק לפינה הגבוהה.



סילבס. לא מאמין (ערן לוף)


דקה 37: עאבד מורג'אן, הטוב בשחקני שפרעם, התקדם לעבר השער וירה למשקוף. כמה דקות אחר כך שוב זועזע המשקוף של מהדי זועבי מבעיטה של נמיר אגא.


דקה 77, 1:1: 
קרית שמונה קיבלה כדור חופשי מ-20 מ' ועאבד סובב באמנות את הכדור לרשת.


דקה 103:
מורג'אן שיגר כדור אדיר לחיבורים, זועבי התעופף ומנע שער בטוח. איזה הזדמנות לשפרעם לעלות ליתרון.



לא פחות מ-17 אוטובוסים הסיעו את האוהדים המסורים של שפרעם (פייסבוק רשמי הפועל שפרעם)


דקה 112, 1:2 לקריית שמונה: התקפה לא מסוכנת של המארחת שהסתיימה בבעיטה רשלנית של שגיב יחזקאל, אלא שהבלם חביב במקום לעזוב את הכדור בדרך לשוער שלו, נגח משום מה לשערו הוא.


דקה 120:
  שוב מורג'אן טיווח את שער קריית שמונה, שוב זועבי היה במקום.


הפועל רעננה – סקציה נס ציונה 0:2

כארם ארשיד קיבל מסירה לאחור בכדור קרן וירה שטוח לרשת כדי לעלות את מנחם קורצקי ליתרון, האורחים לחצו לקראת סיום המשחק כדי להשוות אבל יוסי אסייג וגיא עובדיה החמיצו ומנגד בדקה ה-92 יצאה למתפרצת אותה.



גול של הוויד רסיבר מוחמד שכר שרץ 80 מטר

— FC Hapoel-Ra'anana (@HapoelRaananaFC) January 23, 2018


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי