בכר: אם צריך חיזוק בינואר נעשה את זה, אם לא, אז לא

ברק בכר
ברק בכר | דני מרון

מאמן ב"ש התייחס אחרי ה-0:2 בשמינית גמר גביע המדינה גם לצירופו של ממן: "הכל יכול להיות". לגבי השחרור האפשרי של איסק קואנקה: "לא יכול לדבר על דברים שלא סגורים". וגם: איזה שחקן שלרמת גן הרשים אותו?

(גודל טקסט)
 הפועל באר שבע גברה 0:2 בקלות על הפועל רמת גן משערים של גיא מלמד וטוני וואקמה בפנדל וטיפסה לרבע גמר הגביע. האורדונים שהדיחו את מחזיקת הגביע בני יהודה בסיבוב הקודם, ועלו בעונה שעברה עד חצי גמר שם הודחו על אותו בני יהודה, סיימו את חלקם במפעל.




"כשאתה מוביל 0:2 במחצית טבעי שיש ירידה. רצינו לשים את ה-0:3 ולעשות את הכל יותר קל, אבל גם כך עלינו שלב ואנחנו מרוצים", סיכם מאמן האלופה ברק בכר. "באנו למשחק בגישה טובה. הפועל רמת גן קבוצה מוכשרת, ראיתי אותם משחקים גם ביום שישי. הבלם שלהם עדי תמיר הרשים אותי ויש להם כמה שחקנים איכותיים. ראו על המגרש שבאנו כמו שצריך ועשינו דברים טובים. היינו צריכים להבקיע יותר ולצערי זה לא קרה. הפסדתי להם בגמר ב-2013 וזה כבר היסטוריה. אבל בכל זאת זה משהו קטן עבורי ועבור באר שבע שהפסידה להם בגמר ב-2003".


על הביקורת שבאר שבע של העונה לא מזכירה את האלופה מהעונה הקודמת: "יש ביקורת ענייניות ויש כאלה שלא. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולראות איפה אני צריך לתקן. ויש מה לתקן ואנחנו עובדים על זה".




בכר על השחרור של קואנקה: "שיהיה מה להודיע נודיע" (דני מרון)


על העובדה שאיסק קואנקה שיחק למרות הדיבורים על שחרורו: "אני לא יכול לדבר על דברים שלא סגורים. לגבי החתמות ושחרורים, שיהיה מה להודיע נודיע. היום הוא שיחק, עבד ועשה דברים יפים. הלוואי שהוא ימשיך כך. מה זה אומר על העתיד? לא יודע".


על סאגת חנן ממן
: "אם נצטרך להביא חיזוק אחד או שניים בינואר נעשה את זה. אם לא, אז לא. אני לא יודע על זה כלום. מי עובר ומה עובר? לא יודע. אם משהו היה סגור אז היינו אומרים. הכל יכול להיות. אני לא רוצה לזרוק דברים לאוויר, בואו נחכה. אתם תראו לבד, אנחנו עכשיו סתם חופרים על דברים שאנחנו לא יודעים עדיין מה יהיה".


איבוד המקום הראשון לטובת מכבי תל אביב והמפגש בין הקבוצות בתחילת פברואר: "בסוף השנה המטרה היא להיות מקום ראשון וזה מה שנצטרך לעשות. אני חושב אך ורק על יום שבת מול רעננה. עברנו את המשחק היום בצורה טובה וחלקה ואני מרוצה מהשחקנים. נשנה את מה שצריך לקראת רעננה".


משחק הליגה הקרוב מול הפועל רעננה: "כל משחק הוא קשה. רעננה התחזקה מאוד לאחרונה והיא עושה תוצאות טובות. יהיה לנו לא קל, אין משחקים קלים, מקווה שהניצחונות האחרונים יתנו לנו פוש וננצח גם את המשחק הזה".


על כך שקורהוט לא שיחק גם היום: "הוא היה אמור לפתוח בהרכב ואז הוא הרגיש לא מאה אחוז ולכן לא שיחק".

 


מלמד חוגג עלייה לרבע הגמר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי