קלינגר: נראינו כמו יונייטד. רוטן: ספגנו גולים קלים מדי

ניר קלינגר עם פרד רוטן
ניר קלינגר עם פרד רוטן | ערן לוף

מאמן הפועל חיפה הוסיף: "אם ננצח את רעננה אצא בהצהרה בקשר לאליפות". מאמן מכבי חיפה על החילוף של דמארי: "לא רציתי שייפצע". ורמוט: "אין לי מה להוכיח לירוקים". דמארי על סכנת הירידה: "זה לא נראה טוב"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה הערב (שלישי) מפיגור של 2:0 בדקה ה-15 ל-2:2 מול מכבי חיפה במשחק הראשון ברבע גמר הגביע ויצאה עם מקדמה גדולה לקראת הגומלין שייערך אף הוא בסמי עופר, אבל בו האדומים יהיו המארחים וייהנו משני שערי חוץ.

ניר קלינגר, מאמן האדומים, נראה בסיום כמו מנצח למרות ה-2:2: "אמרתי לשחקנים במחצית עזבו את התוצאה, בוא ניתן את הראשון ואז נפרק אותם ובאמת היתה לנו מחצית מדהימה, נראינו כמו מנצ'סטר יונייטד. אם יכולתי להשאיר את גילי ותורג'י במשחק, אני בטוח שיכולתי לנצח אבל הייתי חייב לשמור עליהם".

על היכולת במחצית הראשונה: "ההחמצה של גל אראל כבר בדקה השנייה נתנו לנו הרגשה שיהיה קל,  ואז התפזרנו ונתנו 30 דקות נוראות ומכבי חיפה היו מצוינים ויכול היה להיות יותר מ-0:2.  אבל ברגע שאנחנו חוזרים לבסיס שלנו קשה לשחק מולנו".


קלינגר. "אמרתי לשחקנים בהפסקה, ניתן את הראשון ואז נפרק את מכבי חיפה" (ערן לוף)

על השער של גבריאל תמאש:   "ממחנה האימון אנחנו מתרגלים את הבעיטות החופשיות האלה של תמאש. אז זה נכנס ומאז הוא שבת. אני שמח שהוא הבקיע סופסוף בבעיטה חופשית".

פרד רוטן, המאמן המאוכזב של הירוקים: "הפועל חיפה היתה מצוינת במחצית השנייה, ועדיין היינו לנו שלוש הזדמנויות לנצח באותה מחצית. עשינו טעויות קשות בהגנה ובכלל אנחנו סופגים גולים קלים מדי".


רוטן. "החילוף של דמארי נבע גם משיקול טקטי כדי לשתק את מרכז השדה של הפועל" 

על החילוף מעורר המחלוקת עומר דמארי: "הוא לא שיחק הרבה זמן ולא רציתי לסכן אותו וזה גם היה שיקול טקטי. רציתי לשתק את מרכז השדה שלהם ואני חושב שהצלחתי".

גילי ורמוט, קשר הפועל ומי ששיחק העונה בשתי הקבוצות: "קצת מוזר, אבל ידעתי מראש שאני הולך לשחק נגדם שלוש פעמים בחודש הקרוב. יש לי במכבי הרבה חברים ואין לי מה להוכיח לצוות המקצועי שלהם. אני שחקן של הפועל חיפה, קלינגר נותן לי את החופש ומאמין בי, מה שלא קרה העונה במכבי חיפה, ואני רוצה להחזיר לו במגרש ולעזור לקבוצה לנצח".


על המהפך במשחק:
"התאוששנו החל מהדקה ה-30 והשגנו מה שרצינו. נהניתי מהמשחק ואני נהנה בהפועל חיפה, אמנם רק שבוע, אבל זה מועדון שגדלתי בו".

על ההרגשה שלו לרוץ דווקא במדי הפועל חיפה בצמרת: "זה באמת הזוי, אבל ככה זה. אבל האדם מתכנן ואלוהים צוחק".


ורמוט מרגיש כבר בבית בהפועל, לדמארי לא היו מחשבות על עזיבה (ערן לוף)

עומר דמארי: "לא עלינו לחצי השני ובמקום לתת את השלישי והרביעי ספגנו. זה קורה הרבה העונה במכבי חיפה, לצד משחקים גדולים, נפילות גדולות אבל צריך לשים את הכל מאחור ולהתכונן למשחק הליגה נגד קריית שמונה.

על הרצונות לעזוב: "לא עברו  בי שום מחשבות (בחלון ההעברות של ינואר) חוץ מזה שאני רוצה לעבוד קשה להאמין ביכולת שלי ולעזור למכבי חיפה".

על סכנת הירידה: "אני לא חושב על זה אבל ממשחק למשחק זה לא נראה טוב וחייבים להתחיל לאגור נקודות".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי