אם פציעת וארן תתברר כחמורה, סילבסטר יפתח מול אשקלון

אנתוני וארן
אנתוני וארן | עדי אבישי

החלוץ הלוהט כבש והוחלף ב-0:2 של בית"ר ירושלים על הפועל כפ"ס בגביע, הסלובקי הראה ניצוצות. בקבוצה לא התרגשו מהיכולת הבינונית: "גביע יש דבר אחד חשוב – לעבור שלב". קלטינס: "אמרתי לווארן שאני מעריך אותו"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים כבר יכולה להתחיל להתכונן למעמד המכובד של חצי גמר גביע המדינה, אחרי שניצחה אמש (שלישי) 0:2 בחוץ את הפועל כפר סבא מהלאומית, במשחק הראשון מתוך שניים במסגרת שלב רבע הגמר. משחק הגומלין ייערך בעוד שלושה שבועות בטדי, ורק תבוסה ביתית סנסציונית תמנע מהירושלמים את הכרטיס לחצי הגמר.

היכולת של בית"ר לא הייתה מזהירה, אבל בסיכומו של דבר, הצליחה הקבוצה לעמוד בכל המטרות שסומנו ערב המשחק: לשמור על רשת נקייה, לנצח וליצור מקדמה רצינית לפני הגומלין, ובעיקר לתת מנוחה למספר שחקנים שסבלו מעומס רב בתקופה האחרונה. "בגביע יש דבר אחד שחשוב והוא לעבור שלב", אמרו בקבוצה. "נכון שהיכולת לא הייתה גבוהה, אבל בהחלט אפשר להבין את השחקנים. בסוף זוכרים את התוצאה ואת מי שעובר לשלב הבא, היכולת פחות חשובה במשחקים האלה. נצטרך לסיים את העבודה בגומלין בטדי ורק אז נסתכל קדימה לחצי הגמר".

"צריך לזכור שכבר קרו דברים בכדורגל", אמר דוד קלטינס, שהתעקש לא לצאת בהצהרות לפני הגומלין. "אף פעם הדברים לא בטוחים ואנחנו כמובן נעשה הכל, כדי שזה יקרה. השגנו תוצאה טובה וזה עדין לא אומר כלום", הוסיף הקשר.

קלטינס פירגן מאוד לחברו החלוץ אנתוני וארן, שהפך אתמול לכובש המצטיין של הקבוצה בכל המסגרות: "אני באמת חושב שזה כ"כ מגיע לו. אפילו בגול של אריק סאבו נגד מכבי חיפה אפשר לראות איזה ספרינט הוא דפק, למקרה שאולי הכדור יגיע אליו והוא יבקיע. הוא עובד קשה, הוא רץ המון, שחקן נהדר, בן אדם נהדר ואני שמח בשבילו, הוא הרוויח את זה ביושר. דיברתי איתו ואמרתי לו כמה אני מעריך אותו, רואים את העבודה והתרומה שלו ומגיע לו. הוא הגיע מהליגה השנייה והוא עושה כאן עונה טובה, שימשיך ככה".

אנתוני וארן (עדי אבישי)
אנתוני וארן (עדי אבישי)

אנטואן קונטה, אופיר קריאף ומרסל הייסטר לא נכללו כלל בסגל וגם איתי שכטר, שישב 90 דקות על הספסל, קיבל מנוחה. מנגד הראה חלוץ הרכש יקוב סילבסטר, ניצוצות של יכול טובה, בדקות שקיבל בחצי השני. סילבסטר, שירוויח 12 אלף יורו בחודש עד לסיום העונה, עשוי לפתוח בהרכב כבר במשחק הליגה הקרוב, אם פציעתו של אנתוני וארן, תתברר כחמורה יותר ממה שהעריכו אמש. וארן שנמצא בכושר הבקעה יוצא מהכלל, כבש אמש את השער הראשון לזכות הקבוצה, אך מיד סימן לספסל כי הוא סובל מכאבים באיזור הגב התחתון והוחלף. בשבת תחזור בית"ר למאבקי הצמרת בליגה ותצא למשחק חוץ נגד הפועל אשקלון, שנאבקת על חייה בתחתית.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי