קורצקי: מאושר, עוד לא אמרנו את המילה האחרונה העונה

קורצקי
קורצקי | דני מרון

מאמן הפועל רעננה חגג את העלייה לראשונה בתולדות המועדון לחצי גמר גביע המדינה בזכות הניצחון בפנדלים על מ.ס אשדוד: "הייתי בטוח שננצח והייתי רגוע", תורג'מן: "הפסד כואב, פנדלים זה הרבה מזל"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה עשתה הערב (שלישי) היסטוריה גדולה כשעלתה לראשונה בתולדות המועדון לחצי גמר גביע המדינה בזכות ניצחון בפנדלים על מ.ס אשדוד לאחר 1:1 בתום 120 דקות.

מנחם קורצקי המאושר אמר בסיום: "אני מאוד גאה בשחקנים ובצוות שעובד איתי. עבדנו קשה כדי להגיע לרגע הזה ואני שמח בשביל השחקנים, זה ממש מגיע להם. ככל שזה יותר קשה, זה יותר מתוק. ידעתי שזה שלנו. היינו אינטנסיביים והייתי בטוח שזה שלנו. הייתי רגוע".

"דיברתי עם הבעלים וכל כך חשוב להם שהמועדון יקבל תפנית מהתקופה האחרונה הפחות טובה שהייתה לנו, ואני שמח שעזרתי לזה. אני בטוח שעוד לא אמרנו את המילה האחרונה העונה. מעניין אותי להישאר בליגה, לשחק טוב ולהיות קבוצה תוקפת ופחות מעניין אותי מי יזכה בתואר מאמן העונה".

עמיר תורג'מן. הפסד כואב (דני מרון)
עמיר תורג'מן. הפסד כואב (דני מרון)

עמיר תורג'מן היה מאוכזב: "הפסד אכזרי. תוכנית המשחק עבדה כמו שרצינו, אבל פנדלים זה הרבה מזל. זה מאוד כואב ולא קל. זה הכדורגל. רצינו לנצח אותם בשני המשחקים וזה לא הלך. בגביע עולה קבוצה אחת וחבל שזה לא אנחנו".

היכולת: "לא מספיק יצאנו מהר קדימה, אולי מחשש לספוג. החבר'ה השקיעו ועשו עבודה, אבל לא היינו מדויקים בחלק האחרון. להפסיד בפנדלים זה קשה, אבל פנינו כבר קדימה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי