בכר: זו לא הפתעה שהודחנו, קריית שמונה הייתה טובה יותר

מאור מליקסון
מאור מליקסון | צילום: אנצ'ו ג'וש

מאמן הפועל באר שבע החמיא ליריבה אחרי שהודח ברבע הגמר: "הם נלחמו, רצו והיו מסוכנים יותר. בצדק הם בשלב הבא. היכולת שלנו לא טובה". חיים סילבס היה מאושר: "המטרה היא ללכת עד הסוף, אין סיבה שניעצר"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע הודחה הערב (רביעי) מגביע המדינה, שנה שנייה ברציפות שזה קורה לה מול עירוני קריית שמונה. לפני כשנה חודש היא הפסידה ב"טרנר" וסיימה את דרכה במפעל, השנה היא סיימה מול ק"ש ב-1:1 בבירת הנגב והערב בגומלין נכנעה 1:0, וכך איבדה סיכוי לדאבל שנה שנייה ברציפות.

בסיום המשחק דיבר בכנות מאמן האלופה ברק בכר: "קריית שמונה נלחמו ורצו יותר, היו יותר מסוכנים ועברו בצדק לשלב הבא. גביע זה גביע ותמיד יש הפתעות – למרות שזו לא הפתעה. הם היו יותר טובים בשני המשחקים".



היכולת של הפועל באר שב
ע: "היכולת שלנו לא טובה, כמו במשחקי הליגה. יש לנו עוד ארבעה ימים משחק מול אותה קבוצה ונצטרך לשנות דברים, כי הליגה זה כל מה שנשאר לנו. אני חושב שמחר נשים הכול מאחור ונחשוב על הליגה. אנחנו במקום מצוין בליגה וחוזרים אלינו שחקנים משמעותיים".

מה לדעתו הבעיה: "לא ייצרנו כמעט מצבים, היה קצת בלאגן ושילמנו על הפתיחה הלא טובה. זה נראה לא טוב ונצטרך לעשות שינוי של 180 מעלות. אנחנו מנסים לעשות הכל וגם השחקנים רוצים, אבל כשאנחנו עולים למגרש דברים לא מסתדרים כמו שאנחנו רוצים או מתכוננים אליהם. כל משחק הוא כמו גמר הגביע, בטח אחרי שהגביע הלך לאיבוד – כמו משחק אליפות".


ברק בכר. נשאר לו המאבק על צלחת שלישית ברציפות (אנצ'ו ג'וש)

לעומתו, המאמן המנצח חיים סילבס התקשה להוריד את החיוך ואמר: "הגענו מאוד מוכנים למשחק הזה אחרי שאכזבנו בליגה. ידענו שהגביע זאת הזדמנות מצוינת לתקן מעט את התחושות הלא טובות בליגה. השחקנים ואני סוחבים את תחושת האכזבה ויודעים שאנחנו שווים הרבה יותר וזאת הייתה הזדמנות מצוינת וחד פעמית לכפר על זה".

עוד אמר סילבס: "מעבר לעלייה לשלב הבא, ההישג זה גם לעבור קבוצה כמו באר שבע בשני משחקים. המטרה היא ללכת עד הסוף בגביע ואחרי שעברנו את באר שבע, אין סיבה להיעצר. אני לא אשקר וברבע השעה האחרונה נזכרנו במשחקים האחרונים שהיינו טובים ולא כבשנו, פחדנו לספוג מהצד השני".



סילבס. יש לו סיבה טובה לחייך ככה (אנצ'ו ג'וש)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי