בן זקן: אנחנו לא פייבוריטים לזכייה. ורד מרגש אותנו

בן זקן, ורד
בן זקן, ורד | דני מרון

גם לאחר העלייה לחצי גמר הגביע והדחת באר שבע, מתעקש מאמן בית"ר לשמור על פרופיל נמוך ונשפך רק על הקשר שלו: "עידן שחקן חשוב ובן אדם מיוחד". ז'וטא: "הליגה יותר חשובה לנו"

(גודל טקסט)

כמעט שנה וחצי חלפה מאז סיימה בית"ר ירושלים בתיקו 0:0 במשחק רשמי (מול אשדוד בליגה ב-21 באוקטובר 2016) אבל המאמן בני בן זקן לא נשמע מאוכזב מהתוצאה והיכולת מול הפועל כפר סבא מהליגה השנייה בגומלין רבע גמר הגביע: "אחרי שעשינו 0:2 במשחק הראשון בחוץ, החשיבות האמיתית היא לעלות שלב לחצי הזמן ואת זה עשינו. באופן טבעי נזהרנו במחצית השנייה לא לספוג כדי שלא נסתבך".

בן זקן נשמע כבר היה יותר נרגש כשדיבר על עידן ורד: "שקלנו לתת לו לשחק יותר, אבל בסוף התפתח רק דקה וחצי. עידן שוב איתנו וזה לא רק משמח, אלא גם מרגש. הוא שחקן חשוב ובן אדם מיוחד".



על כך שבית"ר הפכה למועמדת לזכייה לאחר שבאר שבע הודחה:
"בגביע אין פייבוריטיות. דווקא בגלל ששיחקנו לאורך הדרך מול קבוצות מהלאומית, אנחנו מבינים את הקושי לנצח משחקים, בליגה ובטח שבגביע".


בן זקן: "רוב השינויים בהרכב נכפו עלינו" (דני מרון)


על שיתופם של שחקנים צעירים וניסויים בהרכב
: "רוב ההחלטות נכפו עלינו, לא עשינו דבר כדי חלילה להקל ראש ביריבה. כל השחקנים הם טובים וכאלה שעזרו לנו במהלך העונה".

המאמן המפסיד ריימונדאס ז'וטאוטאס העדיף לברך: "שאפו לבית"ר ירושלים על העלייה לחצי הגמר. ניתן היה לראות את ההבדלים בין ליגת העל לליגה הלאומית, אנחנו נצטרך להשתפר במספר היבטים, לעבוד על כושר גופני ולעשות הכל שנייה אחת מהר יותר".


ז'וטאוטאס. "נצטרך להשתפר בכמה היבטים" (דני מרון)

על משחק הליגה הבא מול הפועל תל אביב: "הליגה כמובן חשובה יותר ואני מקווה שהשחקנים שנפצעו יחזרו לסגל. נעשה את הכל כדי לנסות לנצח". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי