האסלביינק: כרגע אני בקריית שמונה, בקיץ נדבר על העונה הבאה

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | צילום: אנצ'ו גוש

כוכב הניצחון על הפועל באר שבע בדרך לחצי הגמר: "לא הייתה לי מוטיבציה מיוחדות בגלל השמועות שהם מתעניינים בי". שרצקי התמוגג מאושר, חיים סילבס זכה לשבחים: "הוכיח שמגיע לו להמשיך"

(גודל טקסט)

חיוך גדול היה על פניו של בעלי קריית שמונה, איזי שרצקי, לאחר הניצחון הביתי על הפועל באר שבע (0:1) שהבטיח לקבוצתו עלייה לחצי גמר גביע המדינה. במשך דקות ארוכות עמד שרצקי ליד חדר ההלבשה ולחץ את ידיהם של כל השחקנים והצוות המקצועי, כשמי שזכה למירב המחמאות היה המאמן חיים סילבס שספג לאחרונה לא מעט ביקורת על כך שהקבוצה לא עלתה לפלייאוף העליון.

מעבר לביקורות שספג, כבר דובר כי בקריית שמונה יבחרו להיפרד ממנו בסיום העונה, אבל נראה שהניצחון הכפול על האלופה יגרום למחשבה הפוכה אצל ראשי המועדון. בקריית שמונה הבהירו כי טרם התקבלה החלטה בנושא ונראה כי ההחלטה תתקבל רק בסיום העונה, כאשר שרצקי והנהלת הקבוצה יחכו עד לסיום הליגה וההופעה בגביע המדינה.


"סילבס הוכיח שמגיע לו להמשיך. הוא בנה קבוצה איכותית שמשחקת כדורגל התקפי ואומנם לקח יותר מדי זמן להתחבר, אבל נוכל לשמור על רוב השלד אז המטרה בעונה הבאה יכולה להיות גבוהה יותר", אמרו בקריית שמונה בנוגע לעתיד המאמן.


סילבס. בעונה הבאה יכוון גבוה יותר, אם יישאר (אנצ'ו ג'וש)

מי שעוד זכו למחמאות היו השוער מהדי זועבי שהציל את הקבוצה בדקות האחרונות ממצב מצוין של ניב זריהן. גם כובש השער, נייג'ל האסלביינק, הוכיח שוב את האיכויות הגדולות שלו שהביאו את שרצקי להוכיח סכום שיא על שחקן בהיסטוריה של המועדון. האסלביינק עצמו אמר אחרי המשחק: "קשה לי להסביר למה הרוח של הניצחון הזה לא הייתה איתנו במשחקים האחרונים בליגה. אני שמח שזה הגיע ברגע החשוב הזה ועלינו לשלב הבא. עכשיו צריך ללכת צעד אחרי צעד וכל שחקן רוצה לזכות בתארים ולזכות בגביע יהיה הישג נהדר".

החלוץ גם התייחס לדיבורים שהיו על מעברו לבירת הנגב ואמר: "לא הייתה לי מוטיבציה מיוחדת במשחק הזה בגלל השמועות על ההתעניינות שלהם. אני כרגע בקריית שמונה ובקיץ נדבר על העונה הבאה".


האסלביינק וקריית שמונה חוגגים בדרך לחצי הגמר (אנצ'ו ג'וש)

הבלם מרקוס דיניז והמגן מילוש רדיבוייביץ' שנפצעו במהלך המשחק ייבדקו ולא צפויים להיות כשירים למשחק הליגה ביום ראשון, שוב נגד הפועל באר שבע.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי