בן זקן מתלבט: דילמוני במערך של שלושה בלמים או עזרא בקישור

חן עזרא, אנתוני וארן
חן עזרא, אנתוני וארן | דני מרון

בית"ר ירושלים לקראת סיום ההכנות לחצי הגמר מול עירוני קריית שמונה, אולם כנראה שרק ביום המשחק יוחלט באיזה מערך לשחק, כך שהמגן והקשר מתחרים על חולצת ההרכב. ז'אורז'יניו ושכטר עשויים לשבת על הספסל

(גודל טקסט)
בית"ר ירושלים ערכה את האימון המסכם לקראת הרגע הכי חשוב שלה עד כה העונה, משחק חצי גמר הגביע נגד הפועל קרית שמונה (ראשון, 20:45) בסמי עופר. מאז עונת 2009 לא זכתה בית"ר בגביע המדינה ובעיר הבירה חולמים כבר ימים רבים על השבת התואר הנכסף לארון המועדון.


בצוות המקצועי שברו השבוע את הראש במטרה לגבש את ההרכב המתאים, כדי לנסות ולגבור על הקבוצה אותה לא ניצחה בית"ר העונה בליגה ובגביע הטוטו. ההתלבטות הגדולה היא האם לפתוח עם חמישה שחקני הגנה ואז חן דילמוני צפוי להיכנס להרכב, כנראה על חשבונו של חן עזרא, או לפתוח עם רביעייה אחורית ועם עזרא שישחק לצד אנתוני וארן ויאקוב סילבסטר בחלק הקדמי. נכון לעכשיו נראה כי המאמן בני בן זקן ימשיך במערך שלושת הבלמים, כפי ששיחקה הקבוצה בניצחון הליגה האחרון נגד מכבי נתניה, אולם רק מחר תתקבל כנראה ההחלטה הסופית.


באסיפת וידאו שנערכה, צפו השחקנים במשחקים של קרית שמונה, כאשר צוות המאמנים שם דגש על מערך שלושת הבלמים של חיים סילבס. בבית"ר דיברו על כך שבמשחק האחרון בין הקבוצות, פתח סילבס במערך של שלושה בלמים ובמהלך המשחק עבר לארבעה שחקני הגנה ובבית"ר יערכו לתרחיש כזה גם הפעם. אנטואן קונטה, מרסל הייסטר ודוד קלטינס יעדרו מהמשחק ולא יכללו בסגל בשל פציעות.


מי שעשוי להפתיע ולהיכלל ב-18 שיתלבשו הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו שחש הטבה משמעותית במצב הפציעה בברכו ובצוות המקצועי שוקלים ברצינות להלביש אותו למשחק. החלוץ איתי שכטר שהחלים כמעט לחלוטין מהפציעה בשריר הירך האחורי, יפתח על הספסל וצפוי להשתלב במשחק במידת הצורך.



שכטר. ישוב לסגל, אולם לא צפוי לפתוח בחצי הגמר (דני מרון)


הקבוצה תצא מחר בבוקר לבית מלון בחיפה, שם תשהה עד מועד המשחק ושם גם תיערך האסיפה הטקטית המסכמת ויימסר ההרכב לשחקנים. כ-15 אלף צהובים-שחורים ואולי אף יותר צפויים להגיע מחר לאצטדיון, לאחר שבמהלך השבועיים האחרונים, הצליחו אוהדים רבים לשים את ידם על כרטיסים שהוקצו לקבוצות האחרות. כידוע, שלושה ימים בלבד לאחר חצי הגמר תתארח הקבוצה בטרנר אצל הפועל באר שבע במשחק עונה שישפיע רבות על מאבק האליפות.

רגע לפני שבוע חשוב ומשמעותי עבור המועדון, לאלי אוחנה יש מה להגיד pic.twitter.com/FpUPoCNs7O

— Beitar Jerusalem FC (@fcbeitar) March 31, 2018

הרכב משוער: בוריס קליימן, עופר ורטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, שון גולדברג, חן דילמוני (חן עזרא), קלאודמיר, אופיר קריאף, אריק סאבו, אנתוני וארן, יאקוב סילבסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי