דריכות בק"ש: הוכחנו שאנחנו יכולים לעשות הכל במשחק אחד

קריית שמונה חוגגת
קריית שמונה חוגגת | ערן לוף

חיים סילבס עודד את שחקניו לקראת חצי הגמר: "אם ניתן יותר מ-100 אחוז, נחזור הביתה מאושרים". התלבטות בנושא המערך, גוזלן צפוי לפתוח. במועדון חוששים מעימות עם אוהדי היריבה בתוך היציע שהוקצה לאוהדיה

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה אומנם אכזבה העונה בליגה כשלא הצליחה להעפיל לפלייאוף העליון, אבל כל אנשי המועדון מבינים כי המשחק הערב בחצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים הוא משחק על עונה שלמה שתוצאה טובה בו תמתיק את כל החודשים האחרונים ויכולה להוביל כמובן לכרטיס לאירופה. הפסד יגרום למעשה לפתיחת ההכנות לעונה הבאה.

באימון המסכם זכו השחקנים לעידוד של אוהדי הקבוצה שמדברים ביניהם על כך כי ישנו סיכוי שווה מול בית"ר ירושלים למרות הפער בטבלה. במועדון אמרו: "הוכחנו כבר יותר מפעם אחת שאנחנו יכולים להגיע במלוא המוכנות למשחק ספציפי".

מבחינה מקצועית, המאמן חיים סילבס עדיין מתלבט אם לעלות במערך של שלושה בלמים או ארבעה שחקני הגנה. בנוסף, במועדון מחפשים גם הפתעות בחלק ההתקפי כאשר ברור להם כי נייג'ל האסלביינק יזכה לשמירה מיוחדת ובמקרה כזה שחקנים אחרים יצטרכו לעשות את העבודה. בין השאר מדובר על שובל גוזלן שכנראה יפתח בהרכב. המאמן עצמו שוחח עם השחקנים ואמר להם: "חשוב שניתן יותר ממאה אחוז וכך נוכל לחזור הביתה מאושרים".

חיים סילבס. מקווה שהשחקנים יתנו יותר מ-100 אחוז (ערן לוף)
חיים סילבס. מקווה שהשחקנים יתנו יותר מ-100 אחוז (ערן לוף)

במועדון מצפים לקהל של 3,000 אוהדים שילוו את הקבוצה. בקריית שמונה חששו השבוע כי חלק מהכרטיסים שנרכשו הם דווקא של אוהדי בית"ר ולכן מתכוונים לשוחח עם אנשי האבטחה באצטדיון מחשש לעימותים ביציעים.

הרכב משוער: מהדי זועבי, איאד אבו עביד, קרלוס קוויאר, עידן נחמיאס, מרקוס דיניז (דידייה ברוסו), סאן מנחם, אפונסו טיירה, עומר לקאו, מוחמד שכר, שובל גוזלן ונייג'ל האסלבנק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי