קלינגר התמוגג: הפכנו את הפועל חיפה למועדון גדול

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

האדומים עלו לגמר גביע המדינה לראשונה מאז 2004 אחרי ניצחון 3:4 על הפועל רעננה בתום דו קרב פנדלים. המאמן המנצח: "מקווה להביא תואר, שטקוס העניק לנו את הכרטיס לשלב הבא". קורצקי: "זו העונה שלהם"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה עלתה הערב (שלישי) לגמר גביע המדינה לאחר ניצחון 3:4 על הפועל רעננה בתום דו קרב דרמטי מהנקודה הלבנה בו עצר ארנסטאס שטקוס שלושה פנדלים. האדומים עלו למעמד היוקרתי לראשונה מאז 2004 והם ימתינו למנצחת במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל קריית שמונה.

ניר קלינגר התמוגג בסיום: "אני מקווה להביא תואר להפועל חיפה. הפכנו את הקבוצה הזו למועדון גדול. באו לכאן 10,000 אוהדים אדומים ואנחנו צריכים להביא להם תואר. מתנצל אם היה קשה לראות את המשחק, אך זה היופי של הגביע. הפנדלים היו הדובדבן שבקצפת. אני מקווה שזו השנה שלנו. יש פה בחורים נפלאים. יום לא טוב בגביע? מי יזכור את זה אם נניף את התואר בסופו של דבר? אנחנו שמחים ומאושרים".

קלינגר הוסיף: "מי כמוני יודע שבגביע צריך לעלות ולעבור שלב. המשחק היה לא טוב. לא היינו טובים ובמחצית השנייה החלפנו שיטה ושלטנו במגרש, אך לא היינו מסוכנים. במעמדים כאלה יש המון מתח ורעננה זו קבוצה שמוציאה את החשק לחיות. הם מאוד מאומנים מבחינה הגנתית. המתח הכריע ויש לנו שוער ליטאי שהביא לנו את הגמר. אני מקווה שבגמר נעשה היסטוריה".


הביא את הפועל חיפה לגמר. שטקוס (ערן לוף)

מנחם קורצקי המאוכזב סיכם: "לצערי בפנדלים אין טוב או לא טוב. זה רגע נתון והשחקן לא הצליח להבקיע. יש לי הרבה גאווה. זה לא רק שהגענו לפנדלים, היו לנו המון מצבים ועמדנו ברמה טקטית מאוד גבוהה. כנראה שזו העונה של הפועל חיפה ואי אפשר לעצור את זה. יש דברים שהם מלמעלה והיום זה היה נגדנו".

קורצקי המשיך: "יש לנו מטרות. כבר בשבת יש משחק חשוב ולא יהיה לי קל להרים את השחקנים. נעבוד חזק על הצד המנטלי כי אנחנו צריכים קודם כל להישאר בליגת העל. הגיע לנו לעלות לגמר. שיחקנו כדורגל טוב, עבדנו, נלחמנו ורצינו. לצערי בסוף המשחק הוכרע על גורל והפנים כבר קדימה. המזל של הפועל חיפה השנה הוא מעבר לכל דבר ואני מאחל להם בהצלחה".


אכזבה גדולה ברעננה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי