"המשחק החשוב ביותר של הפועל חיפה בשנים האחרונות"

אוהדי הפועל חיפה
אוהדי הפועל חיפה | ערן לוף

התרגשות גדולה במועדון האדום לקראת גמר הגביע (רביעי, 20:45). האוהדים הכינו סרטונים מרגשים לכל אחד מהשחקנים, קלינגר הפתיע. דור מלול יעבור מבחן כשירות, בקבוצה מאמינים שיפתח

(גודל טקסט)

44 שנים חלפו מאז הזכייה האחרונה של הפועל חיפה בגביע. הערב (רביעי, 20:45) יוכלו האדומים לחגוג פעם נוספת. במועדון האדום מספרים על התרגשות שיא. כ-11 אלף אוהדים ילוו את הקבוצה לטדי וייצאו כבר בשעות הצהריים מהכרמל לבירה. 18 אוטובוסים, רכבת מלאה עד אפס מקום ורכבים פרטיים רבים יעשו את הדרך הארוכה מהצפון ל"משחק החשוב ביותר של המועדון האדום בשנים האחרונות".

האוהדים הכינו סרטונים עבור השחקנים עם מסרים מהבית. בכל סרטון נראים כל בני המשפחה – גברים, נשים וילדים – מברכים שחקן אחר ומביעים בו תמיכה לקראת הגמר. המאמן ניר קלינגר ריכז את כל הסרטונים ושילב בכל סרט מהלך או גול של אותו שחקן והראה אמש את הסרטונים לשחקנים שנראו המומים מהמחווה המרגשת של הקהל.

"זה היה מרגש להכין את הסרטונים האלה. מגיע לשחקנים שלנו כל דבר כי הם עשו עונה גדולה שיכולה להסתיים היום עם תואר", אמר אחד האוהדים. גם השחקנים נשמעים מרוגשים מתמיד: "יש התרגשות גדולה בכל המובנים ונגיע בשיא הטירוף לעשות את זה", אמר אחד השחקנים.

קלינגר והבעלים יואב כץ מתכוונים לערוך שיחות מוטיבציה עם השחקנים לקראת המשחק. מבחינה מקצועית נראה כי ההרכב שפתח בשבת צפוי לעלות גם הפעם. המגן דור מלול שערך אימון חלקי יעבור מבחן כשירות, אבל נראה כי צפוי לפתוח במשחק.

אוהדי הפועל חיפה. התרגשות שיא (ערן לוף)
אוהדי הפועל חיפה. התרגשות שיא (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי