בית"ר לא תממש את האופציה על עזרא, תנסה להחתימו על חוזה חדש

חן עזרא
חן עזרא | דני מרון

במועדון רוצים להפחית משכרו הנקוב של הקשר, ובתמורה להאריך לו את החוזה. קלאודמיר, הייסטר וז'אורז'יניו מתנדנדים. ביקורת על בן זקן: "חסרה לו פיגורה, בשבועיים התרסקה לנו עונה שלמה"

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים מנסים להבין מה קרה לקבוצה בחודש האחרון, ומודע דווקא במאני טיים של העונה, השחקנים קרסו מהרגליים, פיזית ומנטאלית. "קשה מאוד לנתח ולהסביר את מה שקרה לנו בשבועות האחרונים, בעיקר בשלושת המשחקים האחרונים (נתניה וב"ש בליגה וגמר הגביע, ר"ב)", אמרו היום במועדון.

"לא להאמין שבשבועיים התרסקה לנו עונה שלמה. מה שקרה לנו בשלושה משחקים זה פשוט מטורף. שלושה משחקים במאני טיים וקיבלנו 11 גולים. אי אפשר להגיע ככה לשום מקום. הבקענו בצרורות כל השנה ובשלושת המשחקים האחרונים, הבקענו שלושה שערים בסך הכל. שלושה משחקי עונה והתרסקנו בכולם. הגענו בכושר רע מאוד לישורת האחרונה. אכזבה ענקית, מי יכול היה לחשוב על תסריט כזה? כל מה שעשינו טוב עד החודש האחרון נעלם והגיעה קבוצה אחרת. בתחילת העונה, גם כשלא הלך, ידענו לתת גול או שניים ולהכריע משחקים. בתקופה האחרונה שום דבר לא עבד. לא זוכר שקליימן עצר כדור מסוכן כל המשחק. משלושה מצבים של חיפה, קיבלנו שלושה שערים ואחר כך שיחקנו בלי הרבה שכל ברבע השעה האחרונה, כל כדור נשלח למעלה בלי כתובת. הרבה שחקנים לא הגיעו למשחק הזה וזה מבחינתנו היה המשחק הכי חשוב של העונה".

האווירה במועדון קשה מאוד ונראה שהבעלים אלי טביב ונציגו אלי אוחנה, יקחו לעצמם יומיים-שלושה לפני שיתקבלו החלטות גורליות בנוגע לצוות המקצועי והשחקנים. המאמן בני בן זקן שככל הנראה לא ימשיך בתפקידו, ספג לא מעט ביקורת על המשחקים האחרונים: "כשקבוצה מתפרקת בשלושה משחקים רצופים, צריך היה למצוא פתרונות ולא ראינו שום דבר כזה. אם יש משהו שחסר לבני בן זקן זה בעיקר הפיגורה ונצטרך לתת על זה את הדעת".

בגזרת השחקנים פרסמנו כבר שאיתי שכטר ובוריס קליימן סיימו ככל הנראה את דרכם במועדון. מבין המתנדנדים אפשר למצוא את חן עזרא, קלאודמיר פריירה, מרסל הייסטר וז'אורז'יניו. "קלאודמיר היה מועמד עד לפני חודש לתואר שחקן העונה ובחודש האחרון הוא צל של עצמו ונראה רע מאוד. הנפילה שלו הייתה קריטית עבורנו".

חן עזרא. יתן זכות ראשונים לבית
חן עזרא. יתן זכות ראשונים לבית"ר (דני מרון)

בנוגע לחן עזרא, שהאופציה בחוזהו מסתיימת הלילה, נראה כי במועדון ימתינו עד לקבלת החלטה סופית. בסביבתו של עזרא אמרו הבוקר, כי בכל מקרה יתנו זכות ראשונים לבית"ר, לפני שיבדקו אופציות נוספות. האופציה לחידוש החוזה של עזרא, עומדת על 230 אלף דולר וייתכן שהצדדים ינסו למצוא מתווה חדש, של הארכת חוזה לשנתיים, עם קיצוץ מסוים מעלות מימוש האופציה הנוכחית.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי