בן בסט יפתח נגד האקסית. חיימוב קיבל אישור לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות

עדן בן בסט
עדן בן בסט | אודי ציטיאט

חלוץ הרכש החדש של הפועל באר שבע יערוך הופעה בהרכב מול הפועל חיפה יחד עם שיימן וממן. יאניס אנסטיס עשוי לרדת לספסל. עמית ביטון הושאל לאשדוד, גם אלקרינאווי ובראון בדרך

(גודל טקסט)

זכייה שלישית ברציפות בתואר אלוף האלופים עשויה להעניק להפועל באר שבע רוח גבית קלה, ולשלוח אותה במצב רוח פחות קודר למשחק הגומלין מול דינאמו זאגרב בשבוע הבא.

בסיומו של שלב ההלקאה העצמית, האלופה מתייחסת ברצינות רבה למשחק מחר (שבת). לעומת הסגל הקצר והתשישות של יריבתה, באר שבע נהנית מסגל יחסית רחב ויש לה אפשרויות תמרון כמעט בלתי מוגבלות. עדן בן-בסט צפוי לערוך את הופעת הבכורה בהרכב דווקא מול קבוצתו לשעבר, כשמנגד בן שהר מתוכנן לרדת לספסל.  גם לשמואל שיימן וחנן ממן יהיה מחר דרבי פרטי. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מסתמן שינוי דרמטי במעמדו של יאניס אנסטיס משוער ראשון לשוער שני. דודו גורש מיועד לפתוח בין הקורות, והשוער היווני יצפה בו מהספסל. בינתיים, השוער הראשון לשעבר קיבל אישור לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות.

בינתיים בעקבות ההדחה הצפויה משלב הפלייאוף של ליגת האלופות במועדון מתחילים לדלל את הסגל. הבלם עמית ביטון הושאל לעונה נוספת למ.ס. אשדוד, קבוצתו בחצי העונה האחרונה. הקשר עמראן אלקרינאווי, שהתאמן בחודש האחרון בטרנר, מבין שסיכוייו להשתלב ברוטציה אינם גבוהים ויושאל גם הוא, יחד עם וובה בראון שקיבל אישור לנהל מו"מ עם קבוצה חדשה. קיימת אפשרות שאל-קרינאווי ובראון ישתפו פעולה עם ביטון באשדוד, כשגם קבוצות נוספות בליגה מגלות בהם עניין.

חיימוב.
חיימוב. קיבל אישור לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי