מצביעים ברגליים: פחות מ-7,000 אוהדי בית"ר רכשו כרטיסים

אוהדי בית"ר ירושלים
אוהדי בית"ר ירושלים | דני מרון

במשחק המרכזי של סיבוב ח' תתארח בשבת מכבי ת"א בטדי, אבל בבירה מספרים על קצב מכירה איטי הנובע ממחירי הכרטיסים - 137 שקלים ליציעים המערביים והמזרחיים - ובעקבות התוצאות והיכולת בליגה

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים תארח בשבת (21:00) את מכבי תל אביב במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה, וכמה שמדובר במשחק גדול ומותח, ללא ספק המרכזי שבמשחקי הסיבוב, בבירה מבינים כי כמות הקהל תהיה קטנה משמעותית מהצפוי.

בעבר הלא רחוק משחק כזה היה סולד-אאוט בתוך מספר ימים, בוודאי כשמדובר במשחק נוק-אאוט, אלא הפעם מתנהלת מכירת הכרטיסים לאוהדי בית"ר בעצלתיים ונראה שלכל היותר 18 אלף צופים יגיעו בסופו של דבר לאצטדיון. בנוסף למצב המקצועי הקשה של בית"ר, גם מחירי הכרטיסים ליציעים המערביים והמזרחיים, שעומדים על 137 שקלים במכירה מוקדמת כולל עמלה (120 שקלים בקופה ביום המשחק), גרמו לקצב איטי.

עד כה רכשו פחות מ-7,000 אוהדי בית"ר כרטיסים למשחק, כאשר ליציע הצפוני שגם הוא מאכלס את האוהדים הביתיים ואליו נמכרו כרטיסים ב-71 שקלים כבר לא נשאר מקום. בבית"ר הסבירו כי מי שמחזיק בכרטיס מועדון אוהדים 'בית"ריסט', בעלות של תשעה שקלים בחודש, ייהנה מ-50 אחוז הנחה ברכישת כרטיסים, אך גם זה כנראה לא שכנע את אוהדי בית"ר שחלקם זעמו על עליית המחירים למשחק הגביע.


אוהדי בית"ר ירושלים. קצב איטי בעיקר עקב המחיר הגבוה (ערן לוף)

להבדיל, נכון לכתיבת שורות אלה נמכרו למעלה מ-3,000 כרטיסים ליציע הדרומי שיאכלס את אוהדי מכבי תל אביב והצפי הוא שלפחות כ-5,000 צהובים מתל אביב יגיעו לטדי. אוהדי מכבי ת"א שילמו 71 שקלים במכירה מוקדמת כוללת עמלה, או 60 שקלים בקופות ביום המשחק בהנחה שיישארו מקומות.

בחלק המקצועי נראה שהמאמן ניר קלינגר יפתח עם הרכב זהה לזה שפתח בשני משחקי הליגה האחרונים, כאשר דוד קלטינס ימשיך בעמדת המגן הימני ואור זהבי הצעיר יפתח שוב במרכז ההגנה. גם בחולייה הקדמית לא צפויים שינויים, כאשר אור אינברום, מאור בוזגלו ועידן ורד ישתפו פעולה עם יאקוב סילבסטר בהתקפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי