מכת פציעות בסכנין לקראת משחק הגביע נגד אחי נצרת

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | אריאל שלום

הבלם אלבין פאנישי והחלוץ שלומי אזולאי הצטרפו לרשימת הפצועים, גם מוחמד גאדיר בספק למפגש אך במועדון לא מתרצים: "בכל הרכב אנחנו צריכים לנצח ולעלות שלב". אוסאמה חלאילה עשוי לפתוח בהתקפה

קבוצות: אחי נצרת
(גודל טקסט)

 לאחר ההפסד נגד הפועל רעננה, מקווים בבני סכנין לעבור בשלום את הסיבוב הנוכחי בגביע המדינה כאשר יארחו את אחי נצרת. במועדון מודעים לכך שמדובר בקרב לא פשוט שאף נחשב בשנים האחרונות לדרבי המגזר כאשר היריבה מהליגה הלאומית תרצה להפוך לסינדרלה.

סכנין תגיע למשחק הזה בהרכב חסר במיוחד במרכז ההגנה כאשר פרט לפציעות של סארי פלאח ומרון גנטוס שנעדרו גם במשחק הליגה האחרון הצטרף גם הבלם אלבין פאנישי. עוביידה חטאב צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצדו של עלי אבו ריא שהשאיר רושם חיובי בשבועות האחרונים. אייהב שאמי שחזר מהשעיה יפתח כמגן שמאלי.


בספק למשחק נגד אחי נצרת. מוחמד גאדיר (אריאל שלום)

בקישור איהאב גנאים יחזור להרכב ויפתח לצדם של ג'אבר עטאא ומהראן ראדי. בהתקפה גם כן יחסרו למאמן עמיר תורג'מן שני שחקנים בדמותם של ג'ורג' אקפביו ושלומי אזולאי שנפצע נגד הפועל רעננה ובספק גם למשחק הליגה מול מכבי נתניה ביום שלישי. גם מוחמד גאדיר לא ערך אימון מלא ונמצא בספק למשחק. אוסאמה חלאילה הצעיר עשוי לפתוח בחלק ההתקפי. "יש לנו סגל רחב ומי שרוצה להישאר בינואר צריך להוכיח את עצמו עכשיו" אמרו בסכנין והוסיפו: "בכל הרכב אנחנו צריכים לנצח את אחי נצרת ולעלות לשלב הבא".

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, עלי אבו ריא, עוביידה חטאב, אייהב שאמי, איהאב גנאים, מהראן ראדי, ג'אבר עטאא, ישראל זגורי, מוחמד כליבאת (אוסאמה חלאילה), מוחמד גאדיר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי