אצילי בספק לבית"ר, שכטר ועטר צפויים להמשיך בהרכב

אלירן עטר, עומר אצילי
אלירן עטר, עומר אצילי | מאור אלקסלסי

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות למשחק בירושלים במסגרת סיבוב ח' בגביע (שבת, 21:00), ממנו עשוי להיעדר הקשר שיעבור מבחן כשירות. ריקן מתוכנן להחליפו במידת הצורך, התלבטות אם להעניק מקום ב-11 לז'איר אמאדור

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות לקראת המשחק מחר (שבת, 21:00) באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים, כשערכה אימון מסכם בו תרגל הצוות המקצועי מערכים שונים לקראת התפתחויות במהלך המשחק בסיבוב ח'.

במכבי תל אביב לא מזכירים ולו במילה את המשחק ביום שלישי באצטדיון בנתניה נגד הפועל באר שבע. הקשר איל גולסה אמור להיות בסגל מחר וישולב במהלך המשחק לאחר שהתאושש מפציעה. את עמדת המגן הימני אמור להמשיך לתפוס מאור קנדיל. שינוי אחד עשוי לבצע המאמן ולאדן איביץ' במרכז ההגנה, כשז'איר אמאדור ישחק במקומו של שחר פיבן, כדי להפחית עומס מהבלם. עם זאת, איש לא יופתע אם איביץ' יחליט להמשיך עם הצמד ייני את פיבן.

מי שנמצא בספק למשחק הוא עומר אצילי, שסובל מרגישות בשריר האחורי ויעבור מחר מבחן כשירות. במכבי תל אביב מתכוננים למשחק לא פשוט גורם במועדון אמר: "בית"ר ירושלים נגד מכבי תל אביב היא קבוצה שונה מאשר נגד מועדונים אחרים. נגד מכבי תל אביב היא משחקת כאילו זה משחק גמר ליגת האלופות". 3,500 אוהדים אמורים ללוות את הקבוצה לאצטדיון טדי.


אצילי. יעבור מבחן כשירות (מאור אלקסלסי)


הרכב משוער:
פרדראג ראיקוביץ', מאור קנדיל, ז'איר אמאדור (שחר פיבן), שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ. רוסלן ברסקי, אבי ריקן (עומר אצילי), דור מיכה, אלירן עטר, איתי שכטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי