דה ביאסי: "הגענו במטרה לנצח את ישראל"

ג'יאני דה ביאסי
ג'יאני דה ביאזי | ערן לוף

מאמנה של נבחרת אלבניה, החליט על ההרכב שיפתח בהתמודדות מול ישראל וסימן את הקפטן הישראלי כשחקן מפתח. הקפטן האלבני: "מקווה שלמדנו מטעויות העבר"

(גודל טקסט)
נבחרת אלבניה ערכה מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות מחר (ראשון) מול נבחרת ישראל. ג'יאני דה ביאסי, מאמנה של הנבחרת האורחת, פתח והצהיר: "יש לנו את היכולת לנצח מחר. עבדנו קשה ונגיע מוכנים במטרה לנצח את המשחק. חשוב לנו לבוא ולשחק מחר ביחד. המשחק חשוב גם לכבוד של הנבחרת, וגם לכבוד שלי אישית. אני מקווה שהשחקנים מבינים את זה וייתנו הכול במשחק".


כשנשאל דה ביאסי על ההפסד ללוקסמבורג, ענה המאמן: "אני לא רוצה להתייחס להפסד בלוקסמבורג, זה בעבר. היינו לנו הרבה מצבים במשחק, והחמצנו. ואני מקווה שנדע לנצל את המצבים מחר". מאמן אלבניה גם סימן את ערן זהבי: "הוא שחקן חזק וחכם".



הקפטן האלבני, לוריק צאנה, גם כן נכח במסיבת העיתונאים: "כאב לנו על ההפסד באלבניה. עשינו המון טעויות במשחק הזה וכאשר היינו עם מספר שחקנים זהה, המשחק היה שווה כוחות. חשוב לנו לשחק ביחד מחר ולשחק מסודר במשחק ההגנה, ואני מקווה שלמדנו מהטעויות במשחק הקודם. חשוב לנו לומר שנעלה כקבוצה וננצח במשחק הזה". צאנה גם מקווה שהוא וחבריו למדו מהטעויות בקמפיין: "כל ההפסדים שלנו עד עכשיו בטורניר היו בגלל טעויות אינדיבידואלית. חשוב לנו קודם להחזיר את הכבוד והגאווה מהמשחק הקודם. ניצחון מחר יחזיר אותנו למאבק בבית".


בתוך כך, נראה שדה ביאסי החליט על ההרכב שיפתח מחר באצטדיון "סמי עופר". המאמן, שצפוי לעזוב את הנבחרת האלבנית לאחר המשחק מול ישראל, בחן את שחקניו באימון המסכם וככל הנראה יפתח עם השחקנים הבאים בהרכב: תומאס סטארקושה, סעיד היסאי, מרגים מבראי, בראם גימשיטי, ארמיר לניאני, אודיסה רושי, אמיר אברשי, בורים קוקלי, לאדיאן ממושאי, ארמנדו סדיקה, יאמיר היקה.


נבחרת אלבניה. מגיעים לנצח את ישראל (ערן לוף)

 נבחרת אלבניה. מגיעים לנצח את ישראל (ערן לוף) 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי