מיד לאחר ספרד: עיני יודיע לאלישע לוי על סיום עבודתו

אלישע לוי
אלישע לוי | ערן לוף

יו"ר ההתאחדות צפוי להיפגש עם המאמן הלאומי כבר בשבוע הבא, שלושה מועמדים זרים נמצאים על הפרק. סאגת שלמה שרף מ-1993 לא תחזור

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל מתכנסת היום (שלישי) בבית הנבחרות בשפיים לקראת שני המשחקים במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018. המאמן אלישע לוי יערוך מסיבת עיתונאים ולאחר מכן אימון לפני הטיסה מחר למשחק ביום שישי נגד ליכטנשטיין. הנבחרת תשוב לישראל בלילה שבין שבת לראשון ותחל בהכנות למשחק ביום שני בטדי מול ספרד.

מסתמן כי יושב ראש ההתאחדות לכדורגל עופר עיני לא יאריך את כהונתו של אלישע לוי לשנתיים נוספות ומתכוון להודיע על כך למאמן בימים שלאחר המשחק מול ספרד. גורמים המקורבים לנבחרת טוענים כי החלטתו של עיני סופי וגם אם ינצח את ספרד לא ימשיך בתפקידו.

גורמים שונים סביב נבחרת ישראל טוענים כי ההחלטה של יו"ר ההתאחדות ויועציו היא סופית. גם אם אלישע לוי ושחקניו ינצחו את נבחרת ספרד ביום שני מקרה שלמה לא יחזור. כזכור ב–1993 שרף אמור היה לסיים את תפקידו, אך ה-2:3 הבלתי נשכח על צרפת בפארק דה פראנס גרם לראשי ההתאחדות להאריך את חוזהו. בשלב זה העדיפות של עיני ואנשיו היא למנות מאמן זר, וישנם שלושה מועמדים שנמצאים על הפרק.

לוי לא צפוי לעלות עם כל השחקנים הבכירים מול ליכטנשטיין במטרה לשמור אותם רעננים למפגש מול ספרד. לפני המשחק מול ספרד יתקיים טקס הוקרה ליוסי בניון לכבוד הופעתו ה-100 במדים הלאומיים. את סרט הקפטן מול ליכטנשטיין צפוי לענוד הבלם טל בן חיים.

אלישע לוי. לא ימשיך גם אם ינצח את ספרד (ערן לוף)
אלישע לוי. לא ימשיך גם אם ינצח את ספרד (ערן לוף)

כאמור צפויים מספר שינויים בין שני המשחקים, אך ההרכב המועדף על המאמן הלאומי הוא: אריאל הרוש, דור אלו, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, אלמוג כהן, מרואן קבהא, מאור מליקסון, ליאור רפאלוב, תומר חמד, טל בן חיים.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי