כהן: קיבלתי הצעות ממכבי, חיפה וב"ש. אני חושב על זה

אלמוג כהן
אלמוג כהן | דני מרון

קשר נבחרת ישראל גילה שהוא עשוי לחזור לארץ ("זה על הפרק") והתייחס לאי זימונו של טוואטחה: "האופי הישראלי לוקה בקבלת החלטות כשקצת לא הולך"

(גודל טקסט)

קשר אינגולשטאט ונבחרת ישראל, אלמוג כהן, דיבר במסיבת העיתונאים לקראת צמד המשחקים מול ליכטנשטיין וספרד במסגרת מוקדמות מונדיאל 2018: "היו עליות וירידות במהלך הקמפיין. עשינו ניצחונות יפים נגד מקדוניה ואלבניה אבל איכזבנו בבית. יש לנו צ'אנס לסיים בטעם מתוק. ארבע נקודות יהיו משהו גדול".

הסיכויים מול ספרד אחרי המשחק מול איטליה: "תמיד צריך לעבוד קשה, כל הזמן. כדורגל זה משחק דינמי. בסופו של דבר ננסה לבוא ולעשות הכל. ניקח דברים טובים מהמשחק עם איטליה".

היריבה בשישי: "ליכטנשטיין לא פראיירים. גם למקדוניה ואלבניה לא נתנו שישה ושבעה שערים. אולי ניתן גול מהיר והמשחק יפתח. אם לא נצטרך לחכות בסבלנות".


גם מכבי חיפה הגישה הצעה על אלמוג כהן (ערן לוף)

מסקנות מהקמפיין: "לא צריך להגיד מה שחושבים. למדתי את זה בשנים האחרונות. בקמפיין היו דברים טובים והרבה לא טובים. אני אישית לוקח קשה הפסדים וזה לא עובר לי כחלק מהדרך".

הצעות מהארץ: "זה משהו שעל הפרק. לא החלטנו. בחורף נראה מה יהיה. היו הצעות ממכבי ת"א, הפועל באר שבע, מכבי חיפה וזה משהו שאני חושב עליו".

על פי מספר שחקנין בנבחרת ישראל, הקשר נוטה להעדיף את הצעתה של הפועל באר שבע, למרות שמכבי תל אביב מוכנה להגיש לו הצעה כספית גבוהה יותר.


"היו הצעות מהפועל באר שבע, מכיב תל אביב ומכבי חיפה" (דני מרון)

הסוגיה של שיר צדק והטיפול בנושא במועדון שלו: "הוא חבר מאוד קרוב, אני מדבר איתו המון. מנסה לחזק אותו כמה שאפשר ומדבר איתו כל יום. זה לא משהו שהוא ציפה או ראה. מקווה שפיפ"א תתחשב והצדק יצא לאור. בגרמניה הכל ברור, יש לנו ספונסר מיוחד בנושא שרק איתו אנחנו עובדים בנושא זה".

הקרדיט המועט לטוואטחה בקמפיין: "ברור שלשחקן שמשחק בבונדסליגה בהרכב צריך להיות פלוס קטן. האופי הישראלי לוקה בקבלת החלטות כשקצת לא הולך, כשלא רואים אותו דבר כמו המאמן – זו הדרך להצליח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי