הנבחרת יצאה לליכטנשטיין, השחקנים בעד רוטציה

אלישע לוי
אלישע לוי | אודי ציטיאט

אלישע לוי והצוות המקצועי טרם החליטו על ההרכב שייפתח במשחק מוקדמות המונדיאל, אך יש מי שקורא להעניק לפחות מנוחה חלקית לבכירים

(גודל טקסט)

 נבחרת ישראל עזבה את העיר סנט גאלן בשווייץ ויצאה לליכטנשטיין, שם תקיים הערב את מסיבת העיתונאים והאימון בן השעה המוקצב לקראת המשחק מחר (שישי) נגד הנבחרת המקומית.

שחקני נבחרת ישראל כבר עשו את החישובים בנושא המאבק על המקום השלישי בטבלה והדעה היא שכמעט ואין סיכוי לכך בשל פער הנקודות מנבחרת אלבניה, אשר מצריך בנוסף לניצחון על ליכטנשטיין גם ניצחון בטדי על נבחרת ספרד.

המאמן אלישע לוי הבהיר לשחקנים כי ניצחון על ליכטנשטיין הוא "חובה" ובנוסף דיבר על הפספוס של הטורניר במשחקים באצטדיון סמי עופר נגד אלבניה ומקדוניה שהובילו לגל הביקורות.


אלישע לוי עם אלירן עטר. צפויה רוטציה מול ליטכנשטיין (דני מרון)

הצוות המקצועי קיים אתמול שיחה בנושא ההרכב הפותח נגד ליכטנשטיין, כאשר צפויה רוטציה לאור העובדה שכבר ביום ראשון בערב ייערך אימון מסכם ולמחרת תתארח ספרד בירושלים. על פי גורמים בנבחרת, לאחר שהשחקנים ראו את הוידאו של נבחרת ליכטנשטיין נטען כי מתבקשים שינויים שיאפשרו לשחקנים הבכירים לנוח לפחות חלקית, אולם רק הערב בוואדוז תתקבל החלטה לאחר האימון המסכם בוואדוז.

נכון לרגע זה, בקו האחורי אין החלטה סופית בעמדת המגן הימני בין דוד קלטינס לדור אלו, בעמדת הבלם לצדו של טל בן חיים יוחלט הערב בין איתן טיבי לחאתם עבד אלחמיד. בקישור קיימת חשיבה בין מאור מליקסון לניר ביטון ובהתקפה אמור לפתוח אלירן עטר לצדו של תומר חמד, כשאין עדיין החלטה מי יפתח מבין חלוץ ספרטה פראג טל בן חיים לליאור רפאלוב.


תומר חמד. מורחק בברייטון, ישחק בנבחרת (אודי ציטיאט)

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני לא הגיע למשחק נגד ליכטנשטיין ואמור לקבל בסוף השבוע הבא את דו"ח הקמפיין מהמאמן אלישע לוי בנושא המקצועי ובכול אירועי המשמעת בין מספר שחקנים לצוות המקצועי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי