אביו של בלבול נפטר, לוין וחרזי יעמדו על הקווים מול גרמניה

מרקו בלבול
מרקו בלבול | ערן לוף

בנבחרת הצעירה שהביסה את קוסובו 0:4, סימנו את המשחק בשלישי: "אין חשיבה אחרת מלבד שלוש נקודות". עומרי גלזר ואור דסה זכו למחמאות, מנור סולומון יהיה כשיר?

(גודל טקסט)
נבחרת ישראל עד גיל 21 שבה היום (שישי) מקוסובו – עם חיוך גדול – אחרי שהביסה את הנבחרת המקומית 0:4. השחקנים יפתחו מיד בהכנות לקראת המשחק ביום שלישי נגד נבחרת גרמניה באצטדיון רמת גן. ההרכב שפתח אתמול נגד קוסובו הפתיע רבים כשהמאמן מרקו בלבול ערך מספר שינויים ביחס להרכב שהפסיד לפני חודש לנבחרת אירלנד 4:0. 


היום נפטר אביו של המאמן בלבול ולכן הוא לא יעמוד על הקווים ביום שלישי. מי שיחליפו אותו יהיו המנהל המקצועי ניר לוין ואלון חרזי.




בנבחרת הבהירו שהמשחק נגד נבחרת גרמניה הוא על כל הקופה: "אין כאן חשיבה אחרת מלבד לנצח את גרמניה, אחרת כל סיכוי להגיע לפחות למקום השני יילך לאיבוד. הגרמנים ניצחו אתמול באזרבייג'אן 0:7 וזה אומר איזו נבחרת עוצמתית תגיע לרמת גן ביום שלישי". הניצחון על קוסובו מטעה כי היריבה ספגה כמעט מכול בעיטה לשערה ומהעבר השני חלוציה החמיצו, כשבחלק מהמקרים נעצרו אצל השוער עומרי גלזר, שזכה למילים חמות אחרי שמנע כניסתם של לפחות ארבעה ארבעה כדורים לרשת.


מלבד גלזר, זכו למחמאות שחקנים נוספים. אחד מהם היה אור דסה, התגלית החדשה של מכבי תל אביב. בנבחרת ציינו את דסה כמי שהביא רוח מרעננת חדשה וגרם לשחקנים שלצדו לשחק טוב יותר. שחקנים נוספים שהרשימו היו דן גלזר, שון ויסמן ומקסים פלקושצ'נקו. קשר מכבי פתח תקווה, מנור סולומון, שספג מכה בקרסול במשחק נגד הפועל באר שבע, לא נכלל בהרכב מתוך רצון שלא לסכנו ולשמור עליו לקראת גרמניה. 



שחקני הנבחרת חוגגים. היריבה הבאה תהיה קשה בהרבה (ערן לוף)


בתוך כך, בעקבות טענות אנשי הנבחרת לשריקות בוז צורמות במהלך נגינת ההמנון "התקווה", ל"יוטיוב" הועלה סרטון המוכיח כי אכן כך היה. יש לציין כי רבים הגיבו לשריקות הבוז במחיאות כפיים.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי