נבחרת ישראל חרשים בכדורגל אולמות העפילה לאליפות אירופה

שחקני נבחרת ישראל חרשים בכדורגל אולמות
שחקני נבחרת ישראל חרשים בכדורגל אולמות | מיכל גורליק

על נבחרות בולגריה וסקוטלנד ולמרות הפסד להולנד בדרך לשלב הבא שיתקיים בפינלנד בין ה-4 ועד ה-13 בדצמבר

(גודל טקסט)

 הישג מכובד לנבחרת ישראל חרשים בכדורגל אולמות הנבחרת העפילה לאליפות אירופה, שתתקיים בפינלנד החל מה-4 ועד ה-13 בדצמבר, כשבדרך גברה על יריבות חזקות כמו בולגריה (2:4) וסקוטלנד (3:10).

הטורניר שהתקיים בישראל זוכה להדים רבים בעולם בעקבות האירוח של הנבחרות וקבלת הפנים, כמו גם רמת ואיכותם של המתקנים בהם התקיים הטורניר. הפתעה נוספת וחשובה, כזו שהותירה את חברי המשלחות מופתעים ולטובה, הייתה שילוב המערכת המתוחכמת, פיתוח ישראלי כחול לבן של חברת PLAYSIGHT ששידרה את המשחקים בשידור חי לכל מי שמעוניין לצפות בו בעולם כולו.

מעבר לאירוח שהותיר רושם רב, בזכות הטורניר זכו חברי המשלחות – הולנד, סקוטלנד ובולגריה להיחשף לישראל ולעיר תל אביב ולמזג האוויר החמים שחיכה להם. שלושה שחקנים הבקיעו 5 שערים כ"א והם מלכי שערים של טורניר, בינהם הישראלי איסקנדר קחרמונוב, שגם זכה למצטיין הטורניר. ישראל ובולגריה עלו אוטומטית לשלב הבא והולנד הנבחרת שתעלה מן המקום השלישי בזכותה התוצאות הטובות שלה ומאזנה.


הישג מרשים לנבחרת ישראל חרשים בכדורגל אולמות (מיכל גורליק)

מייקל קדוש שחקן הנבחרת אמר: "אנו בנבחרת ישראל חרשים יודעים ומבינים היטב את גודל ההצלחה עד כה ואנו מודעים למשמעות העלייה. נמשיך במסגרת נוקשה גבוהה ומחוייבות שכוללת אימונים בשעות מאוחרות, וויתור בסדרי העדיפויות של כל אחד מאתנו ועבודה קשה באימונים. יש לנו מטרה ואנחנו נשיג אותה כשכולם מבינים שהנבחרת היא מעל הכל, אני נרגש מהמעמד ואני כמו שאר חבריי להוטים להתחיל בהכנות לקראת השלב הבא."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי