עיני השהה את החלטתו לאפריל, בהתאחדות דוחפים למינוי רוני לוי

רוני לוי
רוני לוי | ערן לוף

יו"ר ההתאחדות יודיע על החלטתו לגבי עתידו לאחר שיחזור מטיסה פרטית לחו"ל. ועדת האיתור טרם הוקמה, אך מאמן אנורתוסיס הוא המועמד המוביל: "הבחירה הישראלית הראויה ביותר". גם אבוקסיס, קלינגר ובכר מועמדים

(גודל טקסט)

יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני היה אמור להחליט כבר לפני מספר חודשים בנושא מועמדותו לקדנציה נוספת בתפקיד, אך דחה פעם נוספת את ההחלטה וההודעה. עיני אמור להמריא מחר לחו"ל בנושאים פרטיים והשהייה תהיה למספר שבועות. על פי גורם בהנהלת ההתאחדות לכדורגל, החלטתו של עיני לאן פניו מועדות תפורסם בחודש אפריל. נכון לעכשיו, הוא טרם החליט אם להמשיך או לקבל תפקיד ביצועי בנושא הכספי הקשור להתאחדות לכדורגל.

במרכז מכבי ישראל לא מתכוונים לתמוך בעיני והועלו שם שמות של מועמדים אחרים לתפקיד. במרכז הפועל ימתינו להחלטה הרשמית של יו"ר ההתאחדות ובכל מקרה כל מהלך ימתין להחלטה ולהודעה של עיני. הוועדה לבחינת המבנה הארגוני של נבחרת ישראל המורכבת מאלי אוחנה, אלי גוטמן, חיים רביבו וד"ר איציק בן מלך סיימה חודש לבחינת הנושא ונכנסת לחודש השני לעבודתה. נבדקו מספר מודלים אצל מדינות באירופה אשר בשלב זה אינן מתאימות לביצוע בכדורגל הישראלי. כבר בעבר נבחנו המודלים של דרום קוריאה, טורקיה, גרמניה וצרפת שלא הבשילו לתוכנית מעשית והדיבורים גוועו.

במקביל, ועדת האיתור לבחירת מאמן חדש לנבחרת ישראל במקומו של אלישע לוי אמורה לקום לאחר סיום עבודת ועדת המבנה הארגוני של הנבחרת. בהתאחדות לכדורגל עלו מספר שמות של מאמנים זרים, אך נכון לעכשיו הרצון הוא למנות מאמן ישראלי. עוד לפני הקמת ועדת האיתור, דיברו בשבועיים האחרונים במסדרונות ההתאחדות על מינויו של מאמן אנרתוסיס פמגוסטה, רוני לוי, לתפקיד ויש לו תמיכה של מספר חברים בהנהלת ההתאחדות לכדורגל.


עיני. יודיע על החלטתו באפריל (עדי אבישי)

שמות נוספים שיגיעו אל ועדת האיתור שתוקם הם יוסי אבוקסיס וניר קלינגר. למרות שהוועדה טרם הוקמה, היו שני גורמים בכירים בהתאחדות לכדורגל שפנו אל מאמן הפועל באר שבע ברק בכר ואל הבעלים אלונה ברקת והציעו את התפקיד למאמן האלופה. גורם בהנהלת ההתאחדות לכדורגל הבהיר: "רוני לוי יהיה המאמן הלאומי הבא והוא יקבל את התפקיד לארבע השנים הבאות, גם אם ועדת האיתור תמליץ לאישור הנהלת ההתאחדות לכדורגל על מועמד אחר, ראוי או לא ככל שיהיה. רוני לוי הוא הבחירה הישראלית הראויה ביותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי