ההתאחדות הודיעה: ימונה מנהל טכני לנבחרת ישראל

אלון חזן
אלון חזן | צילום: אודי ציטיאט

חברי ההנהלה קיבלו את המלצות הוועדה לבחינת מבנה הנבחרת הבוגרת וב-28 במרץ תמונה ועדת איתור שתבחר את המנהל והמאמן לנבחרת הלאומית. מספר הזרים בליגת העל יישאר על שישה גם בשתי העונות הבאות

(גודל טקסט)

בצל ההודעה של עופר עיני על החלטתו לסיים את תפקידו כיושב ראש ההתאחדות לכדורגל, הודיעה היום (שני) ההתאחדות על מספר החלטות משמעותיות נוספות.

הנהלת ההתאחדות קיבלה הסבר מחברי הוועדה לבחינת מבנה נבחרת ישראל הבוגרת – אלי גוטמן, חיים רביבו, אלי אוחנה וד"ר איציק בן מלך – וב-28 במרץ תודיע על מינוי חברי ועדת איתור לבחירת התפקידים של מנהל טכני ומאמן לנבחרת הבוגרת. המשמעות היא שמסקנות הוועדה התקבלו ולמעשה, מדובר כאן בהודעה על החלטה למנות מנהל טכני לנבחרת. 

כזכור, הוועדה המליצה שהמנהל הטכני – שיהיה אדם בלי שאיפות לאמן את הנבחרת בפועל – יעבוד בכפוף לפורום מקצועי בן 3-5 חברים, שיכלול נציג או שניים מההתאחדות, מאמן בעל ניסיון בינ"ל, איש אקדמיה מתחום מדעי הספורט עם רקע בכדורגל ושחקן עבר בעל ניסיון בינ"ל. תפקיד הפורום יהיה לפקח ולבקר אחר המנהל הטכני, פעילות הנבחרות ובעלי התפקידים וכן לרכז את המלצות המנהל הטכני לקראת דיונים בהנהלת ההתאחדות.

בנוסף, למרות הביקורות, החליטו חברי ההנהלה להשאיר על כנו את מספר הזרים בליגת העל (6) ובליגה הלאומית (3) גם בשתי העונות הבאות. הבחירות להנהלת ההתאחדות נקבעו ל-30 ביולי 2018.

אלון חזן. יחליפו אותו מנהל טכני ומאמן (אודי ציטיאט)
אלון חזן. יחליפו אותו מנהל טכני ומאמן (אודי ציטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי