תורג'מן זומן לסגל הנבחרת, נאתכו עשוי להיות הקפטן

ביברס נאתכו
ביברס נאתכו | ערן לוף

קשר צסק"א מוסקבה ישתווה מול רומניה לפייגנבוים ולגרשון עם 50 הופעות בינ"ל, מה שהופך אותו למועמד בכיר להפוך גם לקפטן קבוע. חלוץ הפועל חיפה קיבל זימון בכורה ויחליף את מואנס דאבור הפצוע

(גודל טקסט)

ביברס נאתכו צפוי לערוך בשבת (21:00) את ההופעה ה-50 שלו במדי נבחרת ישראל הבוגרת, שתארח את רומניה באצטדיון בנתניה. נאתכו ישתווה בכך לשמעון גרשון, שייע פייגנבוים ורובי יאנג, שרשמו גם הם 50 הופעות בנבחרת הבוגרת. על פי גורמים בנבחרת, סיכוי גבוה שקשר צסק"א מוסקבה ישמש כקפטן אם יפתח בהרכב של אלון חזן.

כידוע, הקפטן ערן זהבי פרש מהנבחרת. ותיקים כמו יוסי בניון וטל בן חיים, שענדו בעבר את הסרט, לא נמצאים בסגל למשחק הקרוב. השחקן המבוגר בסגל שהזמין חזן הוא מאור מליקסון מהפועל באר שבע, שרשם עד כה 24 הופעות בינלאומיות. נאתכו, 30, הוא השחקן בעל מספר ההופעות הגבוה ביותר בסגל הנוכחי ולמעשה, רק שני שחקנים פעילים רשמו יותר הופעות ממנו – בניון ובן חיים, שלא ברור אם ישובו עוד לסגל.

השחקנים הפעילים עם מספר ההופעות הגדול ביותר אחרי קשר צסק"א הם: בן שהר (41), ליאור רפאלוב (40), ערן זהבי (39), אליניב ברדה (38), גל אלברמן (36), איתן טיבי (34) ותומר חמד (31). כלומר, כבר ברור שהנבחרת תעבור תהליך של חילופי דורות החל מקמפיין ליגת האומות שייפתח בספטמבר 2018. בסגל למשחק מול רומניה נמצאים עשרה שחקנים ללא הופעה בודדת.


נאתכו. ציון דרך מרשים במדים הלאומיים (ערן לוף)

בשבוע הבא, בתום דיון נוסף בהנהלת ההתאחדות על התכנית לקידום פני הכדורגל, אמורה לקום ועדת האיתור שתבחר את המאמן הבא והמנהל הטכני שיעבוד מעליו. אחת המשימות של המאמן הבא תהיה גם למנות קפטן לנבחרת, כל עוד זהבי לא חוזר בו מהפרישה. נאתכו, שכבר שימש בעבר כקפטן הנבחרת הצעירה, יהיה לפיכך המועמד המוביל.

מי שעשוי לשחק בשבת הוא חלוץ הפועל חיפה אלון תורג'מן, שזומן היום לראשונה לסגל הנבחרת והוא השחקן העשירי בסגל שטרם שותף במדים הלאומיים. תורג'מן יחליף את חלוץ זלצבורג מואנס דאבור ששוחרר הבוקר (שלישי) בעקבות פגיעת הראש שספג במדי אלופת אוסטריה במשחק מול אוסטריה וינה ביום ראשון. "חרף רצונו לקחת חלק במשחק הנבחרת נגד רומניה, שוחרר דאבור מהסגל לאחר שנבדק על ידי רופא הנבחרת, ד"ר מרק רוסנובסקי", הודיעה ההתאחדות. תורג'מן, 26, זכה כבש העונה עשרה שערים בליגת העל והוא הנציג היחיד של הפועל חיפה בסגל. 


אלון תורג'מן. השחקן העשירי בסגל שטרם שיחק בנבחרת (מאור אלקסלסי)

רומניה תגיע למשחק בישראל ללא אקס הפועל באר שבע, אובידיו הובאן, שאמר לתקשורת המקומית: "אני יותר מאוכזב מכועס. אשמח להגיע לישראל בכל זמן ואני יודע שאוהדי ב"ש אוהבים איתי. אני שומר איתם על קשר טלפוני ושמעתי שהם התכוונו להגיע לשדה התעופה לקבל אותי. התרגשתי מהמחווה הזאת. אולי אפגוש אותם שוב, מי יודע?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי