אלון חזן: עם עבודה קשה אני מאמין שהעתיד יהיה ורוד

אלון חזן
אלון חזן | ערן לוף

המאמן הזמני של הנבחרת מבין שלמאמן הבא יש הרבה עבודה: "החילופים במחצית היו אמורים להעיר את הנבחרת וזה מה שקרה". חמד: "מקווה שהמשחק הזה יחזיר אותי לעניינים בברייטון". ערן לוי: "מקווה לקבל עוד זימונים"

(גודל טקסט)

 לאחר ההפסד 2:1 במשחק הידידות לרומניה, התייחס מאמן נבחרת ישראל הזמני אלון חזן ליכולת של שחקניו ואמר: :זה הכדורגל. אמרתי עוד לפני המשחק שאני רוצה לראות קבוצה שמשחקת טוב. חבל שביזבזנו את המחצית הראשונה ושיחקנו טוב רק בשנייה. החילופים שעשיתי במחצית היו מתבקשים לאור היכולת והמטרה הייתה שאלה שנכנסים יעירו את הנבחרת וזה מה שקרה".

המאמן הבא: "כל מאמן שיאמן את הנבחרת אמור לראות דברים בעיניים נקיות ולחשוב מה הוא רוצה לעשות. יש הרבה עבודה. אני מאחל למי שיגיע שיעשה את זה בהצלחה ויביא אותנו לתוצאות טובות".

על ערן לוי שערך את הופעת הבכורה שלו בנבחרת בגיל 32: "צריך להסתכל בעיניים מקצועיות מי השחקנים שמתאימים לנבחרת ולא משנה הגיל. אני יודע ששחקנים בגיל הזה בדרך כלל לא מקבלים זימונים אבל אני מאמין שמי שבזימון נתון משחק טוב בליגה צריך להיות בנבחרת".

ערן לוי. הופעת בכורה בגיל 32 (דני מרון)
ערן לוי. הופעת בכורה בגיל 32 (דני מרון)


התהליך של הנבחרת: "אני תמיד מאוכזב מהפסדים אבל צריך להסתכל בפרופורציות בגלל שהתהליך מהחצי הראשון לשני היה טוב. עבודה קשה מביאה תוצאות ואני מאמין שהעתיד יהיה ורוד".

ערן לוי, שכאמור ערך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים, אמר בסיום: "כיף לשחק בנבחרת. מאוד התרגשתי. נתתי את כל כולי בשביל הנבחרת והמדינה. זה בסדר שלגלגו עליי, למדתי לחיות עם זה ולדבר רק במגרש. אני אשמח מאוד שיזמנו אותי שוב".

אלמוג כהן. הייתה לו הזדמנות טובה להבקיע (ערן לוף)
אלמוג כהן. הייתה לו הזדמנות טובה להבקיע (ערן לוף)


המשחק: "קצת פספסנו במשחק הזה כי היינו עדיפים. החטאנו ושילמנו על זה מיידית. אלמוג, בן חיים וסבע הגיעו להזדמנויות של 100 אחוז גול והחטיאו. ככה זה בכדורגל – פעם לטובתך ופעם לרעתך".

היכולת שלו: "אין ספק שאם הייתי נותן או מבשל גול הייתי יותר שמח. זה מבאס וכואב להפסיד".

תומר חמד שהבקיע את שער היתרון לישראל אמר בסיום: "המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה. לקח לנו זמן להתחבר. לא היה לנו הרבה זמן להתכונן, אבל נראינו בסדר גמור. חבל שספגנו את השער השני. צריך להגיד מילה טובה לכל האוהדים שבאו. זה נתן לנו הרגשה טובה. רצינו לשמח אותם, נקווה שנצליח בפעמים הבאות".

תומר חמד. הבקיע את שער היתרון שלא עזר (דני מרון)
תומר חמד. הבקיע את שער היתרון שלא עזר (דני מרון)


אי מינוי מאמן: "בסופו של דבר יהיה מאמן קבוע עד למשחק הבא. ניסינו לעשות את המקסימום, אבל למשחקים הבאים צריך דרך ושיטה קבועים ולא שכל פעם זה ישתנה".

מעמדו בברייטון: "אני מקווה שהמשחק הזה יחזיר אותי לעניינים בברייטון. אני בטוח שהגול הזה יתן חומר למחשבה למאמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי