ערן לוי: אני ראוי להיות בסגל הנבחרת במשחק מול ארגנטינה

ערן לוי
ערן לוי | ערן לוף

חלוץ מכבי נתניה, שנגד רומניה שיחק לראשונה במדים הלאומיים, השיב לביקורות ב-103FM ("הרגל והדיוק אלו הדברים החזקים אצלי, לא אתייחס לעיתונאים") ולשיתוף הפעולה עם סבע ("מאחל לו מישהו כמוני בקבוצתו הבאה")

(גודל טקסט)

ערן לוי כבר בן 32, אבל רק אתמול (שבת) הוא זכה לערוך את הופעת הבכורה בנבחרת ישראל. חלוץ מכבי נתניה עלה מהספסל בהפסד 2:1 לרומניה ובמפתיע תפס את הכותרות לא רק בארצנו, אלא גם ברחבי העולם עסקו במשחקו הבינלאומי הראשון.

נכון שאנו מכירים את איכויותיו ויכולותיו של ערן לוי, אולי השחקן עם הרגל המדויקת ביותר בישראל, אך בעולם פרסמו את תמונותיו במדי הנבחרת ועסקו במשקלו. אחד העיתונאים הרומנים המוכרים, עמנואל רוסו, צייץ למשל: "נבחרת ישראל מול רומניה ב-XXL. לא התכוונתי לזלזל בערן לוי, אבל הוא שמן".

הערב התראיין ערן לוי בתכנית הספורט של 103FM והשיב לתגובות ולביקורות מהארץ ומעולם: "אין לי מה להתעסק בזה. איך אמר לי שחקן עבר? מ60-70 מטר אתה ונתן כדור עד השער. אני עושה את העבודה שלי. הדבר הכי החזק אצלי זה הרגל והדיוק ואלו דברים שאשתמש בהם עד הרגע שאגיד בדמעות שאני לא יכול לשחק כדורגל. כרגע אני עושה את זה. להתייחס לכתב רומני? בלי לפגוע באף אחד, אני לא מתייחס. זה לא רלוונטי בעיניי".



ערן לוי לראשונה במדי הנבחרת. הרומנים הופתעו (דני מרון)

אם המסירות שלו הולכות ומשתבחות עם השנים: "אני מדי שנה, כל אימון בעצם, עובד ועובד ועובד. אני חייב לעבוד על המסירות האלה באימון וגם בנבחרת שאלו והתעניינו. אני חייב כמה שיותר לשמור על הרגל מדויקת ועל הפס טוב וחכם. כולם מפרגנים ומתפעלים מהמסירה, העוצמה והדיוק של הפס. זה כיף לי והכי חשוב לי שאני מביא את זה לידי ביטוי".

יכולת הנבחרת: "אני מבסוט על הבכורה, התרגשתי והיה לי כיף מאוד. זו זכות ללבוש את מדי הנבחרת. חבל לי שהפסדנו, היינו שווים יותר – בטח לא הפסד".

כניסתו עם סבע וכהן במחצית השנייה: "זכיתי למחמאות ואין ספק שעשינו שינוי בין המחציות. עד כמה זה היה נטו אני? זה לא הוגן להגיד. שינינו שלושתנו, בטח עם שחקנים נוספים שנכנסו".

אם הוא ישחק נגד ארגנטינה ביוני: והצערת הנבחרת: "אני לא יודע, כי צריך להגיע מאמן אחר והוא יחליט אם מתאים לו ערן לוי או לא. אני חושב שאני ראוי (להיות בסגל). אני חושב שתמיד בנבחרת השמות והגילאים משתנים. אין ספק שזה דבר שקורה וברור מאליו. זה לגיטימי שהשחקנים הכי טובים יוזמנו. כיף ומרגש לשמוע שרוצים אותי בנבחרת ואני מנסה לעשות את זה על הצד הטוב ביותר. יהיה מאמן שחיליט אם יהיו שחקנים טובים או צעירים".


הנבחרת כבר עלתה ליתרון, הרומנים הפכו במהרה (דני מרון) 

אם מכירה אפשרית של דיא סבע ממכבי נתניה תפגע בו: "זה יכול, אבל אמרו את זה גם כשהיה לארי קאיודה. אני מאחל לדיא ולקבוצה שהוא יילך בעזרת השם שיהיה לו מישהו כמוני. הוא עושה לי טוב, אין פה ספק בכלל, זה שילוב על עיוור שכיף לראות. זה יחסר גם לי וגם לו".


השינוי שעשה בקריירה ותרומתו לחדר ההלבשה:
"הייתה לי דרך כזו או אחרת עד גיל 22-23, עד הפועל חיפה, ומשם ראיתי שאם לא אשנה גישה כל הקריירה תלך לפח. שיניתי דברים ובראש בראשונה היה חדר ההלבשה. אני מאוד חבר'מן, בן אדם שאוהב את הסביבה, החברים והמשפחה, אז הקבוצה היא משפחה לכל דבר. כיף לשמוע מחמאות מאחד כמו ביברס נאתכו, הוא עבר יותר ממני אפילו שאני גדול ממנו. בחמש שנים האחרונות אני קפטן ואלו דברים שברורים לא מאליו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי