הנבחרת הצעירה הפסידה 3:1 לנורבגיה במשחק חד צדדי

נבחרת ישראל הצעירה נגד נורבגיה
נבחרת ישראל הצעירה נגד נורבגיה | דני מרון

החבורה של בלבול שלושה שערים מהירים במחצית הראשונה מרגלי ביורדאל (5) אספיורד (7, פנדל) ואולסן (31) במשחק איום של אספה. סולומון נכנס במחצית השנייה והוביל לעצמי של אולסן (55). גלזר הדף פנדל

(גודל טקסט)

הנבחרת הצעירה התבזתה הערב באצטדיון רמת גן, כשהפסידה 3:1 לנבחרת נורבגיה במסגרת המחזור השביעי במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21. החבורה של מרקו בלבול נשארה במקום החמישי מתוך שישה בבית 5, ואיבדה גובה רב במאבק על המקום השני.

זה התחיל כבר עם ההתקפה הראשונה של הסקנדינבים, כשדניס יונסון מאייאקס פרץ משמאל, התגבר בקלות על אספה והעביר כדור רוחב להנריק ביורדאל שקבע 1:0 כבר בדקה החמישית. שתי דקות לאחר מכן המשחק הרע של מגן מ.ס. אשדוד נמשך והוא הכשיל ברחבה את קשר אייאקס, ולרנה אספיורד נשאר רק להשוות מהנקודה הלבנה. בדקה ה-17 רז מאיר גרם לפנדל נוסף, אך הפעם עומרי גלזר קפץ ימינה והדף את הבעיטה של אספיורד. זה לא שינה יותר מדי לנורבגים ובדקה ה-31 יונסן שוב לא ספר את אספה, שלח עוד כדור רוחב משמאל והפעם היה זה אנדריאס אולסן שקבע 0:3.

בלבול ערך שני חילופים במחצית השנייה כשירדן כהן ומנור סולומון שבמפתיע לא נכלל בהרכב, עלו מהספסל על חשבון אספה החלש וגבי קניקובסקי. כניסתו של קשר מכבי פתח תקווה הובילה למשחק הרבה יותר מאוזן ובדקה ה-55 הוא פרץ לרחבה ושלח כדור רוחב שהגיע לאולסן, שהפעם שלח את הכדור לרשת של נבחרתו. בשאר הדקות הלבנים-כחולים נראו טוב ובראשות סולומון הגיעו למצבים מול האורחים שרצו בעיקר להגן על התוצאה, אך בסופו של דבר התוצאה נשמרה עד הסיום.


סולומון. היה צריך לפתוח? (דני מרון)


המשחק הבא של הנבחרת הצעירה יהיה רק בספטמבר, אז תתארח אצל אזרבייג'ן האחרונה בבית. לאחר מכן באוקטובר תארח את אירלנד וקוסובו, עם סיכויים תיאורתיים בלבד לסיים במקום השני ובעיקר במטרה להציל מעט מהכבוד.

 

הרכב נבחרת ישראל: עומרי גלזר, יצחק אספה (ירדן כהן 46), עידן נחמיאס, עמית ביטון, רז מאיר, דן גלזר, נטע לביא, מקסים פלקושצ'נקו, גבי קניקובסקי, מתן חוזז (מוחמד עוואד 74), שון ויסמן.


מהלך המשחק

דקה 5, 0:1 לנורבגיה: יונסן פרץ בשמאל, התגבר בקלות על אספה ושלח כדור רוחב לביורדאל, שדחק בנגיעה פנימה.


דקה 7, 0:2 לנורבגיה:
אספה הכשיל ברחבה את יאנסן, ואספיורד השלים צמד מהנקודה הלבנה.


דקה 17: עוד פנדל לנורבגיה, הפעם אחרי הכשלה של מאיר. אספיורד ניגש שוב לנקודה הלבנה ובעט ימינה, הפעם גלזר הציל.


דקה 31, 0:3 לנורבגיה: יונסן שוב לא ספר את אספה ושלח עוד כדור רוחב, הפעם להאולסן שכבש מקרוב את השלישי.




הנורבגים חוגגים ברמת גן (דני מרון)


דקה 55, ישראל מצמקת ל-3:1: סולומון פרץ לרחבה ושלח כדור רוחב שפגע באולסן, שהפעם שלח את הכדור לרשת של נבחרתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי