קרויף נפגש עם רביבו, גוברים הסיכויים שימונה למנהל הטכני

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן מכבי ת"א קיבל הצעה לשנתיים עם שכר כולל של 500 אלף יורו, בהתאחדות סוברים שיש סיכוי משמעותי שיסכים להגיע: "רוב חברי ההנהלה תומכים בו, יהיה לו קל להיכנס לתפקיד". גם שמו של גרנט עלה

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף נפגש בשבועות האחרונים עם גורמים שנשלחו על ידי התאחדות לכדורגל, אחד מהם הוא חיים רביבו, וקיבל את כל הפרטים על מהות תפקיד המנהל הטכני ועל השכר שאמור לעמוד על 250 אלף יורו לשנה.

בהתאחדות ממתינים לתשובות מההולנדי ומעריכים כי ישנם יותר מ-50 אחוז של סיכויים שקרויף יגיע אם לא יקבל בקרוב הצעה מפתה יותר מקבוצה בספרד. לספורט1 נודע כי יוצע למאמן מכבי תל אביב חוזה למשך שנתיים עם אופציה להארכה.

גורם בהתאחדות סיפר: "ועדת האיתור אולי עוד לא הוקמה, אבל שמו של קרויף כבר נמצא על המדף חודשים רבים ורוב חברי הנהלת ההתאחדות לכדורגל תומכים בו. ג'ורדי הוא איש כדורגל החי כאן ויהיה לו יותר קל להיכנס לתפקיד מאשר כל אירופאי אחר".

גורם אחר הזכיר את שמו של אברהם גרנט: "השם גרנט עלה במסגרת החשיבה על התפקיד החדש. נראה כי גרנט לא מתלהב לחזור לישראל, אחרת כבר היו מועברים מסרים מהודו, אבל הכל עוד יכול לקרות".

ג'ורדי קרויף. גוברים הסיכויים (דני מרון)
ג'ורדי קרויף. גוברים הסיכויים (דני מרון)

כבר בתקופה הקרובה אמורים להתבצע שינויים סביב הנבחרות הצעירות כאשר המנהל המקצועי ניר לוין יזוז הצידה מעמדת המנהל המקצועי כשאין עדיין החלטה האם ימשיך במבנה החדש תחת המנהל הטכני או שיסיים את תפקידו.

אברם גרנט. גם השם שלו עלה (אתר הליגה ההודית)
אברם גרנט. גם השם שלו עלה (אתר הליגה ההודית) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי