דיווח ב"תכנית הכלכלית": מסי וחבריו לא מוכנים לפגוש את נתניהו

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

תשעה ימים לפני המשחק באצטדיון טדי, בחברת החדשות טוענים שנבחרת ארגנטינה הוציאה בקשה והבהירה שהיא לא מוכנה לפגוש וללחוץ ידיים לפוליטיקאים ישראלים. וגם: את מי הם כן רוצים לפגוש? תגובתה של מירי רגב בפנים

(גודל טקסט)
תשעה ימים לפני המשחק המדובר באצטדיון טדי בין נבחרת ישראל לנבחרת ארגנטינה, ב"תכנית הכלכלית" נחשף שליאו מסי וחבריו לא מוכנים לפגוש פוליטיקאים ישראלים והם הוציאו בקשה מיודחת ודרשו שזה לא יקרה.


 

אין פוליטיקאי שלא רוצה ללחוץ ידיים למסי ולכוכבי ארגנטינה – ובנבחרת מדרום אמריקה הבינו שזה מה שכנראה הולך להיות ולכן, על פי גורמים בארגנטינה, שחקני הנבחרת ביקשו שלא להיפגש עם פוליטיקאים לא לפני המשחק ואפילו לא על הדשא ללחיצת ידיים הסימבולית.


מי שכנראה הולכת להתאכזב היא שרת התרבות מירי רגב ופוליטיקאים נוספים ובהם גם ראש הממשלה בנימין נתניהו שביקש לפגוש את מסי ואת כוכבי ארגנטינה לפני המשחק. בפעם הקודמת שמסי הגיע לפה עם קבוצת ברצלונה זה היה שונה לחלוטין. אז, כזכור, הנשיא שמעון פרס ז"ל אף בעט לעבר מסי.


מירי רגב מסרה בתגובה: "לא היה ולא נברא. אנו שמחים שנבחרת ארגנטינה וכוכבה מסי מגיעים לירושלים למשחק מול נבחרת ישראל. כמו כן, לאחר בירור עם היזם הפרטי של האירוע אשר עומד בקשר רציף מול נבחרת ארגנטינה עולה כי גם אליו לא נעשתה כל פנייה ברוח הדברים המובאים בידיעה".

 

דרישה נוספת של ארגנטינה היא שבני נוער עם מוגבלויות יתארחו במשחק ואכן אלפי בני נוער עם מוגבלויות הוזמנו למשחק והם יזכו ללחוץ את הידיים של מסי, היגוואין, אגוארו ושאר הכוכבים הגדולים.



לא תזכה ללחוץ את ידו של מסי? מירי רגב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי