דיווחים: קומטק וההתאחדות ידרשו מפיפ"א להשעות את ארגנטינה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

סערת המשחק המבוטל: כלי התקשורת הבכירים בארגנטינה טוענים שראשי חברת ההפקות יגיעו לשוויץ, יתלוננו על "אפליה דתית" ויבקשו להשעות את הנבחרת מהגביע העולמי. קומטק דורשת פיצוי בגובה שני מיליון דולר

(גודל טקסט)

ראשי "קומטק", חברת ההפקות שארגנה את המשחק בין ישראל לארגנטינה, נסעו לציריך במטרה לדרוש מפיפ"א להשעות את ארגנטינה מכל פעילות בשל "אפליה דתית", כך על פי דיווחים בכלי התקשורת הבכירים בארגנטינה. ב-TYC נכתב: "אחרי שנפגשו עם צ'יקי טאפיה פנים אל פנים בברצלונה, ראשי קומטק המשיכו לשוויץ וידרשו להוציא את ארגנטינה מהמונדיאל". ב"אולה" נכתב: "הם הרכיבו צוות עורכי דין שהיו מעורבים במשפט של או ג'יי סימפסון". על פי דיווחים נוספים, גם ההתאחדות עומדת מאחורי הבקשה.

כזכור, אחרי אותה פגישה, נשיא ההתאחדות הארגנטינאית, צ'יקי טאפיה, הודיע אתמול שהנבחרת לא תגיע לישראל מסיבות ביטחוניות. "האיומים היו רציניים ואף אחד לא יכול היה לערוב לביטחוננו", אמר טאפיה לכלי התקשורת המלווים את הנבחרת בברצלונה.

בינתיים, על רקע החשדות בארץ שקטאר עומדת מאחורי ביטול המשחק, בארגנטינה טוענים שההתאחדות נדרשה לפצות את קומטק בשני מיליון דולר או לחלופין לארגן שני משחקי ידידות בין הנבחרות. המגעים בין הצדדים נמשכים, כשבכל מקרה, ארגנטינה לא תוכל לקיים שום משחק ידידות רשמי לפני חודש נובמבר.

אחד מראשי ההתאחדות אמר לקלארין: "אנחנו מנהלים מו"מ ורוצים למצוא פתרון בלי להגיע למשפט. בארגנטינה נבהלו מעט מהתגובות החריפות להחלטה של ההתאחדות. השוער ווילי קבאז'רו הסביר: "דיברנו עם ליאו מסי ועם אבר באנגה. קראנו מה קורה והדאגה הלכה וגברה. הוותיקים דיברו עם טאפיה. זו בהחלט הייתה סיטואציה לא נעימה".


טאפיה. ההודעה שלו תסבך את ארגנטינה? (AFA, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי