במקביל לשיחות עם ההתאחדות: רוטנשטיינר במו"מ עם לבסקי סופיה

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | אתר רשמי

ההתאחדות לכדורגל הודיעה שהאוסטרי יגיע בסוף השבוע הקרוב להמשך השיחות וסיכום תנאיו, אולם בבולגריה משוכנעים שמדובר במועמד המוביל לתפקיד המנהל המקצועי שאף נצפה במשחק הקבוצה ואישר החתמת שחקנים

(גודל טקסט)

וילי רוטנשטיינר, מי שנבחר על ידי הפורום המקצועי לשמש כמנהל הטכני של נבחרות ישראל, צפוי לקבל ג'וב בלבסקי סופיה, כך על פי דיווחים בבולגריה. הבוקר (רביעי) מפרסמת התקשורת הבולגרית שרוטנשטיינר ישמש כמנהל הספורטיבי במועדון. על פי מספר דיווחים, הוא נכח בסוף חודש מאי בסופיה, צפה במשחק ונפגש עם הנשיא ספאס רוסב. רוטנשטיינר אף המליץ ואישר החתמת שני שחקנים בלבסקי לקראת העונה הקרובה.

השבוע שהה נשיא לבסקי, רוסב, בשווייץ לניהול מגעים עם שחקנים המועמדים לקבוצה וככל הנראה נפגש שוב עם רוטנשטיינר. בבולגריה ידעו לספר בימים האחרונים על כך שהקבוצה תודיע על מינוי מנהל ספורטיבי שהנו "איש מקצוע מוכח", והבוקר נחשף שמו של האוסטרי בן ה-55. עוד נטען שרוטנשטיינר כבר מנסה לצרף ללבסקי את חלוץ נבחרת אוסטריה לשעבר, מארק ינקו. לבסקי סיימה אשתקד במקום השלישי בבולגריה.  

ראוי להדגיש שימים ספורים אחרי אותו ביקור ראשון בסופיה, האוסטרי נחת בישראל לפגישה עם חברי הפורום המקצועי שהעדיפו אותו לתפקיד בישראל על פני פיליפו גאלי. כפי שפורסם בספורט1, רוטנשטיינר הביע בפני מקורביו באוסטריה ספקות לגבי ההצעה, כשהטענה כבר אז הייתה שיש לו הצעה ממועדון אחר. בסוף השבוע שעבר הודיעה ההתאחדות הישראלית שהאוסטרי ישוב לישראל להגיע לסיכום על תנאיו. 

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "לא מכירים מידע כפי שפורסם בבולגריה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי