רוטנשטיינר עזב את ישראל, לא צפוי לחתום

וילי רוטנשטיינר
וילי רוטנשטיינר | ההתאחדות לכדורגל

אחרי פגישה עם ועדת האיתור, נראה שהאוסטרי שהיה מועמד לתפקיד המנהל המקצועי של נבחרות ישראל לא ימונה, זאת בעקבות פערים בדרישותיו הכספיות והמקצועיות. בהתאחדות צפויים להמתין לו 48 שעות

(גודל טקסט)

המועמד לתפקיד המנהל המקצועי של נבחרות ישראל, וילי רוטנשטיינר, נפגש הבוקר (ראשון) עם חברי ועדת האיתור בראשות אלי אוחנה ועם מנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר במטרה לסכם מינויו כמנהל הטכני של נבחרת ישראל, אך בסופו של דבר עזב את ישראל בלי להגיע לסיכום וחתימה. בהתאחדות ימתינו 48 שעות לאוסטרי, לפני שיחליטו לרדת ממנו.

רוטנשטיינר, שנחת בסוף השבוע בישראל יחד עם אשתו, לא צפוי להתמנות בעקבות פערים גדולים מדי בדרישותיו שהביכו את ועדת האיתור, כשבין השאר ביקש לצרף לצידו שני אנשי מקצוע אותם יבחר, כדי שהעבודה לקידום הכדורגל תהיה רחבה ועמוקה יותר. בנוסף, שכרו של האוסטרי שצפוי היה לעמוד קרוב ל-300 אלף יורו לעונה, היה אחד הגרומים שטרפדו את המהלך.

אם המינוי היה יוצא לפועל לפועל, רוטנשטיינר אמור היה להשתתף כבר בשבוע הבא במינוי המאמן הלאומי הבא לצד ועדת האיתור, שתכננה לפנות לרוני לוי וניר קלינגר וקבוצותיהם הפועל חיפה ואנורתוזיס פמגוסטה, כשגם מועמדות של מאמן זר עדיין על הפרק. כזכור, מאז הפגישה הראשונה של רוטנשטיינר עם הוועדה, נפוצו ידיעות על חוסר שביעות רצונו של האוסטרי. בשבוע שעבר נודע שרוטנשטיינר מנהל במקביל לשיחות עם ישראל מגעים עם לבסקי סופיה הבולגרית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי