המשימה הראשונה של הרצוג: להחזיר את זהבי למדי הנבחרת

הרצוג
הרצוג | Gettyimages

לאחר ביקור של 36 שעות בישראל, מאמנה האוסטרי החדש של הנבחרת יטוס לארצו ויחזור בשבוע הבא. אלון חזן צפוי להתמנות לעוזרו, תפקיד שיכשיר אותו כיורשו של הרצוג בבוא היום

(גודל טקסט)

המאמן הלאומי החדש, אנדי הרצוג האוסטרי, יטוס הבוקר (חמישי) חזרה לארצו לאחר ביקור בזק בן 36 שעות בישראל שבמהלכו מונה והוצג כמאמן הנבחרת. הרצוג אמור לשוב לישראל לקראת סוף השבוע הבא ולהתחיל בהכנות לקראת משחקו הראשון כמאמן הנבחרת – בחוץ נגד נבחרת אלבניה, במסגרת  בליגת האומות.

האוסטרי יערוך היכרות עם הכדורגל הישראלי דרך צפייה במשחקי גביע הטוטו ומשחקי הקבוצות הישראליות, שימשיכו את דרכן בליגה האירופית. לאחר המשחק נגד אלבניה, תטוס נבחרת ישראל לבלפאסט למשחק ידידות נגד צפון אירלנד וחודש לאחר מכן הנבחרת תפגוש בארץ את סקוטלנד, שוב במסגרת ליגת האומות.

הרצוג הגיע כבר אתמול לפנות בוקר לישראל ונפגש, לאחר מנוחה קצרה, עם המנהל הטכני וילי רוטנשטיינר, האיש שהציע אותו לתפקיד מאמן הנבחרת. הרצוג הותיר רושם מצוין על בכירים בהתאחדות לכדורגל ואנשי ועדת האיתור, כשהגיש את עיקרי תוכנית עבודתו בעל פה. החוזה שלו כמאמן הנבחרת כולל את קמפיין ליגת האומות וכמובן – מוקדמות יורו 2020. שכרו יעמוד על כ-300 אלף יורו, סכום שאושר על ידי ההתאחדות לכדורגל.

אלון חזן – המאמן הלאומי הבא? 
אלון חזן, מאמן נבחרת הנוער של ישראל, צפוי לשמש כעוזר המאמן של הרצוג, ללא תשלום נוסף. גורם בהתאחדות לכדורגל אמר כי העבודה בנבחרת הלאומית תכשיר את חזן לעמדת המאמן הלאומי הבא, כבר אחרי אנדי הרצוג.


חזן. הכנה לקראת הדבר האמיתי? (עדי אבישי)

הרצוג וראשי ההתאחדות לכדורגל מתכוונים לקיים פגישה עם קפטן הנבחרת המושעה, ערן זהבי. כזכור, זהבי הודיע כי הוא פורש מהנבחרת לאחר הזעם הציבורי שעוררה התקרית בה זרק את סרט הקפטן במשחק נגד מקדוניה. זהבי יוזמן לשיחה בישראל בה ישתתפו הרצוג, רוטנשטיינר, יו"ר ועדת האיתור אלי אוחנה ומנכ"ל ההתאחדות לכדורגל רותם קמר.

הערב (16:00) תתקיים בתא הכבוד באצטדיון רמת גן מסיבת עיתונאים עם רוטנשטיינר, בה יציג המנהל הטכני את תפיסת העולם המקצועית שלו ולאחר מכן יענה על שאלות העיתונאים, יחד עם אוחנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי